سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

شگرد زنان خیابانی در اخاذی از مردان
جام جم آنلاین: زن خیابانی که با همدستی پنج زن دیگر یک باند اغفال و اخاذی از مردان را در مشهد تشکیل داده و تحت تعقیب پلیس بودند، دستگیر شدند.

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده چندی پیش با شکایت مردی علیه یک زن جوان به اتهام اخاذی میلیونی در دستور کار پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.


شاکی گفت: چندی پیش زنی به عنوان مسافر سوار خودرویم شد. در گفت‌و‌گو با او متوجه شدم از شوهرش جدا شده و تنها زندگی می‌کند که در ادامه ارتباط پنهانی‌مان شکل گرفت.

وی اضافه کرد: یک روز او به من گفت یکی از دوستانش از ارتباط پنهانی ما با خبر است و در این زمینه فیلم و عکس نیز تهیه کرده و حتی نشانی خانه و محل کارم را می‌داند.

شاکی در دام زن اخاذ

شاکی یادآور شد: زن جوان تهدیدم کرد باید چند میلیون تومان به او پول بدهم، در غیر این صورت فیلم و عکس‌ها را برای همسرم و همکارانم ارسال می‌کند و آبرویم را می‌برد. در پی این تهدیدها، مجبور شدم طی چند مرحله به آن زن پول بدهم. اما او بار آخر باز هم با تهدید از من خواست ده میلیون تومان دیگر به او بپردازم.

در پی این شکایت، چهره‌نگاری رایانه‌ای از زن اخاذ انجام و جستجو برای دستگیری او آغاز شد. در حالی که تحقیق در این باره ادامه داشت، مردان دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند.

ردپای چند زن در اخاذی از مردان

با اطلاعات به دست آمده از شاکیان، معلوم شد همگی به یک شیوه مورد اخاذی زنان جوان قرار گرفته‌اند.

این در حالی بود که تصاویر رایانه‌ای به دست آمده از متهمان فراری، به یکدیگر شباهت نداشت که با توجه به این موضوع، ماموران احتمال دادند زنان اخاذ، اعضای یک گروه هستند که مردان را دردام خود گرفتار می‌کنند.

در مرحله بعدی، تصاویر رایانه‌ای از زنان اخاذ تحت تعقیب پلیس در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت.

دستگیری زن اخاذ

جستجو در این باره ادامه داشت تا این که چند روز پیش ماموران گشت پلیس در یکی از محله‌های جنوبی مشهد زن جوانی را مشاهده کردند که در حال گدایی بود و شباهت بسیاری به یکی از زنان اخاذ تحت تعقیب پلیس داشت. به این ترتیب او را دستگیر کردند.

زن جوان در بازجویی مقدماتی ادعا کرد شوهر معتادش او و فرزندانش را ترک کرده و برای تامین هزینه زندگی‌شان گدایی می‌کند و تاکنون از کسی اخاذی نکرده است.

در پی اظهارات متناقض متهم، شاکیان در مواجهه حضوری با زن متهم قرار گرفتند که تعدادی از آنها، زن متهم را به عنوان فردی که با آنها ارتباط دوستی پیدا کرده و چند مرتبه اخاذی کرده بود، معرفی کردند. به این ترتیب زن جوان اعتراف کرد سرکرده یک باند از زنان خیابانی است.

زن فراری، باند زنان خیابانی را هدایت می‌کرد

متهم جوان با اشاره به نحوه تشکیل باند خود گفت: به دلیل اعتیاد از خانه‌ فرار کردم. سپس با چند زن آشنا شده و به دام آنها افتادم و در زمینه گدایی، اخاذی و سرقت با آنها همکاری می‌کردم.

وی اضافه کرد: پس از مدتی تصمیم گرفتم یک باند تشکیل دهم. بنابراین زنان خیابانی را که جایی برای ماندن و پولی برای تامین هزینه زندگی‌شان نداشتند، شناسایی می‌کردم.

اعتراف به آموزش اخاذی

متهم با اشاره به نحوه اخاذی از مردها گفت: چند هفته‌ای به آنها آموزش می‌دادم و می‌خواستم با پوشش آراسته سوار خودرو‌های مدل بالا شوند و پس از جلب اعتماد و ارتباط دوستی با رانندگان از وضع زندگی آنها اطلاعاتی به دست آورند.

متهم اضافه کرد: سپس از آنها می‌خواستم در ملاقات با مردهای پولدار وانمود کنند یکی از اعضای خانواده‌شان پی به ارتباط آنها برده و در این زمینه فیلم و عکس تهیه کرده است.

متهم یادآور شد: به این ترتیب همدستانم، مردان پولدار را تهدید می‌کردند که اگر پولی به آنها نپردازند، فیلم و عکس‌ها را برای همسرشان یا همکاران آنها ارسال می‌کنند و به این شیوه از آنها اخاذی می‌کردیم.

در پی اعتراف متهم، پنج زن خیابانی که با او همدست بودند نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و دستگیر شدند.

بنابراین گزارش، در پی اعتراف متهم، پنج عضو دیگر این باند هم در بازجویی به همدستی با وی در اغفال مردان پولدار و اخاذی از آنها اعتراف کردند و با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

 


[ دوشنبه 91/5/2 ] [ 3:28 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 1021185