سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ
رویای 2 میلیاردی زوج سارق نقش برآب شد
جام جم آنلاین: زوج سارقی که 40 تن مواد شیمیایی سرقت کرده بودند، هنگام جابه‌جایی و تخلیه محموله با حضور به موقع پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

 به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ محمدعلی بختیاری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: در پی مراجعه وکیل یکی از شرکت‌های تولیدی بزرگ به یکی از کلانتری‌های این فرماندهی و ارائه شکایت مبنی بر سرقت 40تن پروپپلین (مواد اولیه پلاستیک سازی) به ارزش دو میلیارد ریال، موضوع در دستور کار ماموران تخصصی آن یگان قرار گرفت.


وی افزود: مأموران بلافاصله بررسی‌های خود را آغاز کردند و پس از تحقیقات موشکافانه، فنی وپلیسی مشخص شد محموله به دستور مسوول انبار شرکت در بین راه با ترفند، توسط همسر متهم با دو دستگاه کامیون به مکان دیگری فرستاده شده است.

این مقام مسوول ادامه داد: مأموران بلافاصله وارد عمل شده و با کنترل دوربین‌های مستقر در مسیر جابجایی محموله دریافتند محموله توسط مسوول انبار و همسر وی به سرقت رفته است که بلافاصله چند اکیپ از ماموران تخصصی آن یگان تشکیل و در نهایت سارقان قبل از هرگونه اقدامی حین تخلیه بار در یکی از باغات حاشیه شهر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مرکز استان با بیان این‌که در تحقیقات بیشتر مشخص گردید متهم در زمینه جعل اسناد و مدارک نیز فعالیت گسترده‌ای دارد و تمام اسناد و مدارک هویتی وی جعلی می‌باشد خاطر نشان کرد: متهمان به همراه اقلام کشف شده پس ازتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراحع قضایی داده شدند.


[ دوشنبه 91/5/2 ] [ 3:34 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 64
بازدید دیروز: 89
کل بازدیدها: 1021301