سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

وقتی پیامکی با این متن به دستمان رسید، تصمیم گرفتیم به عنوان یک علاقه‌مند به خوانندگی با شماره قید شده تماس بگیریم. این تماس با پاسخ یک منشی بد خلق همراه شد که ابتدا پرسیده بود: تازه کاری؟

با اقساط سالانه خواننده شوید!

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، کمی دقت کنید، شاید این پیامک برای شما هم ارسال شده است: «به تعدادی خواننده جهت تهیه آلبوم نیازمندیم... تست صدا رایگان.

این اولین باری نیست که شرکت‌هایی به اصطلاح فرهنگی هنری برای اندوختن منبع درآمد دست به انتشار چنین پیام‌هایی می‌زنند و این بار به جای پخش کردن تراکت به راحتی از سیستم پیام کوتاه استفاده کرده‌اند.



وقتی پیامکی با این متن به دستمان رسید، تصمیم گرفتیم به عنوان یک علاقه‌مند به خوانندگی با شماره قید شده تماس بگیریم. این تماس با پاسخ یک منشی بد خلق همراه شد که ابتدا پرسیده بود: تازه کاری؟

وقتی جواب مثبت دادیم ،گفت: یک آلبوم با هفت تراک برایتان تهیه می‌کنیم که ترانه ،ملودی و تنظیم آن با خودمان است و از وزارت ارشاد هم برایتان مجوز می‌گیریم.

وقتی درباره‌ هزینه‌های تولید این آلبوم سوال کردیم، پاسخ داد: دو میلیون و 200 هزار تومان هزینه جمع‌آوری این آلبوم است که می‌توانید به صورت اقساط سالانه پرداخت کنید.

خانم منشی در پاسخ به سوال ما که تا به حال این شرکت چند ستاره را به دنیای موسیقی پاپ معرفی کرده،توضیح داد: ما تازه فعالیت‌هایمان را شروع کرده‌ایم، اما تست صدا توسط یک متخصص انجام می‌شود و تمام فعالیت‌ها زیر نظر اوست.

وقتی نام این متخصص را پرسیدیم، شخصی را معرفی کرد که تا به حال نامش در دنیای موسیقی شنیده نشده است.

اما سید محمد میرزمانی - مدیر کل دفتر موسیقی در این رابطه توضیح داد: هنرمندان جوان به این شرکت‌ها اعتماد نکنند.

او درباره صلاحیت این شرکت‌های خصوصی، اظهار کرد: جوانان اعتماد نکنند زیرا دنیای هنر ،دنیایی است که تا اثری به درجه‌ی نهایی نرسد نمی‌توان درباره‌ی آن نظر داد. جوانان باید این مسائل را بررسی کنند و ما در دفتر موسیقی میزبانشان هستیم تا راهنمایی‌های لازم را انجام دهیم.

میرزمانی ادامه داد: وقتی جوانان با چنین شرکت‌هایی رو به رو می‌شوند ابتدا به ما مراجعه کنند تا صلاحیت شرکت‌ها را از سوی دفتر موسیقی تایید و با آن‌ها صحبت کنیم.

مدیر کل دفتر موسیقی تاکید کرد: در صورتی که نام این شرکت‌ها به ما گفته شود، تعهدات لازم را از آنها می‌گیریم تا جوانان هنرمند ما با شکست مواجه نشوند.


[ پنج شنبه 91/5/5 ] [ 1:59 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 1022439