سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

مددکاران اجتماعی روس در منطقه اورال دختربچه پنج ساله ای را یافتند که تقریبا تمام دوره زندگی کوتاهش را در اصطبل همراه با گاوها گذرانیده و به جای حرف زدن صدای گاو در می آورد.

دختر‌ بچه‌ای که توسط گاو بزرگ شد

به گزارش افکارنیوز، جام جم آنلاین به نقل از لومتن، مددکاران اجتماعی شهر سولیکانسک در منطقه پرم کرای در اورال روسیه براساس هشدار یک همسایه به مزرعه ای مراجعه و در آنجا یک دختر خردسال پنج ساله را پیدا کردند که قسمت اعظم عمر کوتاهش را در اصطبل گاوها گذرانیده به طوری که گویی توسط آنها بزرگ شده است.

این کودک قادر به حرف زدن نبوده و فقط صدای گاو از خود در می آورد. کودک استفاده از وسایلی مانند قاشق یا چنگال را بلد نبوده و شیر و هر گونه غذای مایعی را مانند جانوران از درون یک ظرف گود می نوشد. گاهی نیز مستقیما از پستان گاوهای ماده تغذیه می کند.

دختر‌ بچه‌ای که توسط گاو بزرگ شد



براساس گزارش رسانه روسی، پلیس شهر سولیکانسک پس ازتحقیق متوجه شد مادر و ناپدری این کودک بیگناه کشاورزانی معتاد به الکل بوده که اورا عمدا کتک می زده و زمانی هم که در اصطبل نبوده وی را در گنجه ای زندانی می کردند تا از دست او راحت باشند.

کودک قادر به خوردن غذاهای عادی نیست و فقط شیر و غذاهای مایع می خورد.

مددکاران پس از کشف این کودک بی گناه او را به یک مرکز بازپروری کودکان عقب افتاده انتقال داده اند. اما پزشکان می گویند در جریان عمر کوتاهش دخترک به اندازه ای زجر و آزار دیده که به شدت از لحاظ جسمی و عقلی عقب افتاده بوده و به رغم استفاده از هرگونه شیوه های بازپروری و آموزشی هرگز زندگی یک انسان عادی را نخواهد یافت.


[ چهارشنبه 91/5/11 ] [ 10:11 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 67
کل بازدیدها: 1022160