سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

درخت تولد-معرکه است

بر اساس تاریخ تولدتان درخت مورد نظر را انتخاب نموده و درلیست  آن را پیدا نموده و خصوصیات اخلاقی خود را مشاهده کنید

 

درخت تولد-معرکه است

بر اساس تاریخ تولدتان درخت مورد نظر را انتخاب نموده و درلیست پایین آن را پیدا نموده و خصوصیات اخلاقی خود را مشاهده کنید

 

درخت مربوطه تاریخ تولد

درخت نارون 24 تیر الی 3 مرداد
درخت سرو 4 مرداد الی 13 مرداد
درخت سپیدار 14 مرداد الی 22 مرداد
درخت سدر 23 مرداد الی 1 شهریور
درخت کاج 2 شهریور الی 11 شهریور
درخت بید مجنون 12 شهریور الی 21 شهریور
درخت لیمو ترش 22 شهریور الی 31 شهریور
درخت زیتون 1 مهر
درخت فندق 2 مهر الی 11 مهر
درخت سماق کوهی 12 مهر الی 21 مهر
درخت افرا 22 مهر الی 1 آبان
درخت گردو 2 آبان الی 20 آبان
درخت شاه بلوط 21 آبان الی 30 آبان
درخت زبان گنجشک 1 آذر الی 10 آذر
درخت آلش 11 آذر الی 20 آذر
درخت انجیر 21 آذر الی 30 آذر
درخت راش 1 دی
درخت سیب 2 دی الی 10 دی
درخت صنوبر 11 دی الی 21 دی
درخت نارون 22 دی الی 4 بهمن
درخت سرو 5 بهمن الی 14 بهمن
درخت سپیدار 15 بهمن الی 19 بهمن
درخت سدر 20 بهمن الی 29 بهمن
درخت کاج 30 بهمن الی 9 اسفند
درخت بید مجنون 10 اسفند الی 19 اسفند
درخت لیمو ترش 23 الی 29 اسفند
درخت بلوط 1 فروردین
درخت فندق 2 فروردین الی 11 فروردین
درخت سماق کوهی 12 فروردین الی 21 فروردین
درخت افرا 22 فروردین الی 31 فروردین
درخت گردو 1 اردیبهشت الی10اردیبهشت
درخت سپیدار 11 اردیبهشت الی 24 اردیبهشت
درخت شاه بلوط 25 اردیبهشت الی 3 خرداد
درخت زبان گنجشک 4 خرداد الی 13 خرداد
درخت آلش 14 خرداد الی 23 خرداد
درخت انجیر 24 خرداد الی 2 تیر
درخت توس 3 تیر
درخت سیب 4 تیر الی 13 تیر
درخت صنوبر 14 تیر الی 23 تیر
درخت توس (الهام پذیر)
با نشاط و خوش پوش مهربان و در عین حال متظاهر افراط در هیچ کاری را دوست ندارند. از ابتذال متنفرند و زندگی در طبیعت و آرامش را دوست دارند.... خیلی احساساتی نمیباشند. کمی بلند پرواز و پر از قوه تخیل میباشند. و از وجودی آرام و راضی کننده سود میبرند.

درخت راش (خلاق(
دارای سلیقه خوب و دارای قدرت سازماندهی بسیار بالایی در زندگی و شغل خود میباشند. همیشه نگران وضعیت ظاهری خود میباشند آنها رهبران خوبی هستند که غالباً ریسکهای غیر ضروری انجام نمیدهند . این گروه به تناسب اندام خود از طریق رژیم, ورزش و غیره بسیار علاقه مندند.

درخت زبان گنجشک (بلند پرواز(
پر نشاط و سر زنده و به میزان بسیار زیاد جذاب میباشد این گروه از روی انگیزه آنی و بدون فکر قبلی عمل میکند , پافشاری در هر کاری از خصوصیات آنهاست. از انتظار واهمه ای ندارد. جاه طلب و باهوش و پر استعداد و علاقه مند به بازی با سرنوشت میباشند اصولاً دارای تمایلات خود خواهانه و در عین حال بسیار قابل اعتماد و درستکار میباشد آنها چون عاشقی محتاطند که بعضی اوقات مغزش بر قلب حکم رانی میکند.

درخت سیب (عاشق(
این افراد فریبنده, جذاب و سراسر پر از انرژی مثبت میباشند.اهل خوش و بش حادثه جو حساس و همیشه عاشق اند. دوست دارند عاشق باشند و همیشه عاشقشان باشند. با وفا زوجی پر محبت- بسیار بخشنده و پر استعداد و اصولاً برای امروز زندگی میکنند - آنها فیلسوفانی با فکر آزاد میباشند که دارای قوه تخیل بسیار بالا هستند

درخت نارون)شریف(
دارای سرشتی مثبت بوده و با سلیقه لباس میپوشند علاقه ای به بخشیدن خطاهای دیگران ندارند . همواره بشاش و علاقه ای به رهبری کردن دارند و دوست ندارند از کسی اطاعت کنند.شریکی صادق و مهربانند که دوست دارند برای دیگران تصمیم بگیرند - نجیب زاده - دست و دلباز و طبع خوبی برای شوخی دارند.

درخت شاه بلوط )صادق(
این گروه سیاستمدارانی مادرزادند دارای توان بالا در قضاوت بوده و علاقه مند به تاثیر گذاری بر روی دیگران میباشند . اغلب فکر میکنند که دیگران آنها را درک نمیکنند فقط یک بار عاشق میشوند و برای پیدا کردن جفت خود دچار مشکلات زیادی میشوند.

درخت سرو (با وفا)
قوی,عضلانی سازگار و قانع به آنچه که زندگی به آنها میدهد . خوشبین و خوشنود بوده و بسیار علاقه مند به پول و دانش میباشند و از تنهایی متنفرند.عاشقی احساساتی اند که هرگز نمیتوانند راضی گردند. بسیار مهربان بوده سرکش و بی دقتند و سریع خشمگین میشوند.

درخت سدر (صمیمی)
دارای زیبایی نادری میباشند و میدانند چگونه با محیط سازگار شوند - به تجملات علاقه دارند و از سلامتی خوبی برخوردارند. فردی خجالتی نمیباشند. غالباً دیگران را کمتر از خود میبینند و دارای اعتماد به نفس بسیار بالایی هستند. مصمم و علاقه مند به گروه افرادی زبردست و دارای خوش بینی سالم میباشند. همواره منتظر یک عشق واقعی اند و قادر به گرفتن تصمیم های سریع هستند

درخت فندق (غیر عادی(
دلربا - بی صبر و خیلی فهیم میباشند. مبارزی فعال برای جنبشهای اجتماعی بوده محبوب و عاشقی دم دمی مزاج به حساب می آیند. این گروه شریکی بردبار و در قضاوت بسیار دقیق میباشند.

درخت گردو (پر شور(
سخت گیر عجیب و پر از تضاد بوده و اغلب خودخواه میباشند. پرخاشجو دارای عکس العملهای غیر منتظره میباشند. افراد این گروه نجیب و دارای افقی گسترده میباشند که فی البداهه عمل میکنند. بلند پروازی آنها نامحدود بوده و هرگز انعطاف پذیر نمیباشند. آنها شریکی دشوار و غیر عادی بوده که اغلب دوستشان ندارند ولی همواره مورد تحسین قرار میگیرند. بسیار حسود و احساساتی بوده و هرگز اه مصالحه نمی باشند.

درخت سماق کوهی )احساساتی(
پر از بشاشیت و دارای موهبت خودخواه نبودن میباشند.. جنب و جوش ناآرامی و پیچیدگیها را دوست دارند.. هم وابسته و هم مستقل اند. سلیقه خوبی داشته و هنرمندان احساساتی میباشند. آنها میتوانند شریک خوبی برای زندگی باشند که متاسفانه قدرت بخشش آنها بسیار کم است.

درخت انجیر)حساس(
خیلی قوی و مستقل بوده و به تناقضات و حرفهای نامربوط میدان نمیدهند - زندگی را دوست دارند و همینطور خانواده - بچه ها و حیواناتشان را - شوخ طبع بوده و تنبلی و بطالت علاقه ای ندارند این گروه دارای استعداد و هوش بالفطره میباشند

درخت زیتون(خردمند)
عاشق خورشید و گرما میباشند. آنها افرادی معقول و متعادل بوده که از پرخاش و خشونت خود دوری میکنند. بردبارند و بشاش و در صحنه های زندگی بسیار خونسرد رفتار میکنند.این گروه بسیار حساس بوده و فارغ از حسادت میباشند. آنها عاشق خواندن و شرکت کردن در جمع مردم خبره میباشند.

درخت بلوط )شجاع)
طبعی قوی دارند دلیر و نیرومند میباشند و در کارها بسیار سختگیر و مستقل عمل میکنند . حساس بوده و به تغییر علاقه ای ندارند.. همیشه پایشان را روی زمین نگه می دارند و اهل عمل می باشند.

درخت آلش (خوش سلیقه)
دارای زیبایی آرامش بخش بوده و همواره نگران وضع ظاهر خود م


[ شنبه 91/5/28 ] [ 3:33 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 1021194