سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

با WindowsAndroid ، اندروید 4 را روی کامپیوتر اجرا کنید

پلتفرم اندروید از سال 2008 که اولین تلفن اندرویدی معرفی شد راه دور و درازی را آمده ولی با این حال همچنان پلتفرمی برای دستگاه های موبایل، تلویزیون های هوشمند، سیستم های سرگرمی داخل اتومبیل و کامپیوترهای کوچکی مثل Raspberry Pi باقی مانده.

این در حالی است که دسترسی به اندرویدی بر روی PC می تواند با توجه به اکوسیستم گسترده اپلیکیشن های آن، خیلی مفید باشد. با استفاده از برنامه ای مثل bluestacks شما می توانید اپلیکیشن های اندرویدی متعددی را در حالت تمام صفحه روی PC و Mac اجرا کنید ولی اگر این کافی نیست و خواستار کل سیستم عامل اندروید بر روی کامپیوتر ویندوزی خود هستید، برنامه های شبیه ساز تنها چاره هستند.


برنامه WindowsAndroid یک شبیه ساز اندروید است که به شما امکان این کار را می دهد و تجربه کاملی از اندروید 4 یا همان بستنی حصیری را رقم می زند؛ اپلیکیشن ها، ویجت ها، تنظیمات و خلاصه ویژگی های مختلفی که روی تلفن یا تبلت اندرویدی یافت می شوند در محیط این برنامه بازسازی شده.

شاید ندانید ولی شما می توانید با استفاده از شبیه ساز رسمی اندروید که همراه با SDK آن ارائه می شود، اندروید را روی ویندوز اجرا کنید. اما این روش نیازمند برخی تنظیمات است و تجربه ای که ارائه می کند روی اکثر کامپیوترها کند است. اما WindowsAndroid تجربه ای سریع تر را رقم زده و علاوه بر اپلیکیشن های پیش فرض، امکان نصب برنامه های بیشتر را هم فراهم می کند. البته Play Store پشتیبانی نمی شود بلکه اپلیکیشن ها باید به روش های دیگر به سیستم منتقل می شوند.

با WindowsAndroid ، اندروید 4 را روی کامپیوتر اجرا کنید

هر چند هنوز WindowsAndroid به پایداری کامل نرسیده ولی سرعت آن چشم نواز است و با جایگزین کردن قابلیت لمس با حرکات موس، می توان در محیط اندروید 4 به راحتی سیاحت کرد، صفحات خانگی درست کرد، ویجت ها را به آنها اضافه کرد و سایر موارد.

همچنین می توان اپلیکیشن های کاستوم را با قرار دادن apk آنها در پوشه data/app به طور خودکار نصب کرد. با یک بار بستن و باز کردن WindowsAndroid، آنها بر روی برنامه اصلی بارگزاری می شوند.

با WindowsAndroid ، اندروید 4 را روی کامپیوتر اجرا کنید

البته این برنامه هنوز به طور کامل پایدار نشده ولی مزایای آن از جمله سرعت بالا نسبت به شبیه ساز رسمی اندروید، قابل انکار نیستند. شما می توانید اطلاعات بیشتر را از سایت سازنده دریافت کنید و خود برنامه را از androidfilehost دانلود نمایید. این برنامه بر روی ویندوز ویستا، ویندوز 7 و ویندوز 8 قابل اجرا است.


[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 9:28 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 71
کل بازدیدها: 1022266