سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

چگونه می‌توان بازی‌ها و برنامه‌های اندروید را در رایانه اجرا کرد؟

با استفاده از این نرم افزار رایانه خود را مجهز به سیستم عامل اندروید کنید، بازی ها و نرم افزار های اندرویدی را به راحتی هر چه تمام تر در رایانه خود اجرا نمایید.

   در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار کاربردی و پر طرفدار را داریم. سیستم عامل اندروید محبوب ترین سیستم عامل دنیا است، یکی از دلایل محبوبیت آن وجود نرم افزارها و بازی های گوناگون و کاربردی است. ولی با توجه به قیمت بالای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نسبت به سایر گوشی ها برخی از مردم توانایی خرید این گوشی ها را ندارد ولی علاقه به استفاده از این نرم افزارها و بازی ها دارند. البته این نرم افزار برای کسانی که گوشی های اندرویدی دارند بسیار مناسب است، زیرا می توانند قبل از انتقال فایل ها به گوشی خود آن ها را در رایانه خود امتحان کنند و در وقت خود صرفه جویی کنند.


این نرم افزارYouWave for Android v2.0.0 تمام ویژگی های سیستم عامل اندروید را روی ویندوز شبیه سازی می کند به طوریکه شما می توانید از امکاناتی نظیر اجرای بازی ها، اجرای نرم افزارها، دانلود آنلاین برنامه ها از app stores، شبیه ساز SD کارت، انجام بازی های چند نفره به صورت آنلاین و بسیاری از امکانات دیگر اندروید را در ویندوز تجربه کنید.
همچنین این برنامه از نسخه های Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread سیستم عامل اندروید پشتیبانی کرده و شما را قادر میسازد تا بتوانید بازیها و برنامه های سازگار با این نسخه ها برروی را نصب کنید. 



برخی از ویژگی های این نرم افزار:

پشتیبانی از نسخه های Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread

نصب و شبیه سازی کامل سیستم عامل اندروید در ویندوز

امکان شبیه سازی SD کارت برای ذخیره سازی بازی ها

امکان ارسال عکس به هارد دیسک و دریافت از آن

امکان انجام بازی های چند نفره به صورت انلاین

امکان دانلود آنلاین برنامه ها از app stores

امکان اجرای برنامه ها و بازی های اندروید

دارا بودن سرعت بسیار بالا

سازگاری با انواع ویندوزها

و …
حجم نرم افزار: 102 مگابایت


 برای دانلود با لینک کمکی باید ابتدا روی گزینه free download کلیک کنید وسپس بر روی گزینه ی create download link کلیک کنید سپس به شما یک لینک دانلود می دهد که می توانید به راحتی دانلود کنید

راهنمای نصب:
1- نرم افزار را نصب کنید.


2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)


4- نرم افزار را اجرا کنید. 



[ دوشنبه 92/9/4 ] [ 12:8 صبح ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 65
کل بازدیدها: 1022580