سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

 فقط بحث زمان مطرح است،دیر یا زود ایمیل شما هم هک خواهد شد.بنابراین باور کنید که به نفع خودتان است، امنیت آن را جدی بگیرید. ایمیل شما کلید هویت آنلاین تان است. وقتی کنترل آن را از دست بدهید و یک هکر وارد ماجرا شود، کار خیلی سخت می شود چون ایمیل، یک ایستگاه آنلاین برای سرقت هویت شما است و تمام اطلاعات مورد نیاز برای این کار، در آن یافت می شود.

 

 

چگونه جیمیل را غیرقابل هک کنیم؟
 

[ جمعه 94/3/15 ] [ 2:37 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

با نصب یک افزونه ساده می توانید فضای ویندوز 8 را به مرورگر گوگل کروم رایانه تان بیاورید.

 یکی از ویژگی های اصلی ویندوز 8 که سبب استقبال مناسب از طرف کاربران شد رابط گرافیکی کاربردی و زیبای آن بود، حال برای این که رابط کاربری مرورگر گوگل کروم رایانه تان را زیباتر و کاربردی تر جلوه دهید، می توانید با نصب یک افزونه کم حجم این کار را انجام دهید.

گوگل کروم را به ویندوز 8 تبدیل کنید
[ جمعه 94/3/15 ] [ 2:23 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

صور کنید مدت‌ها وقت صرف کرده‌اید تا به مراحل آخر بازی برسید یا پروژه مهمی را که در دست دارید تمام کنید،اما ناگهان صفحه دسکتاپ ویندوز شما منجمد می‌شود و همه زحمات شما به باد می‌رود.دست آخر تنها چیزی که می‌بینید،صفحه نمایشگر سیستم شماست که آبی رنگ شده و نوشته‌های مبهم سفید رنگی بر آن نقش بسته است.



نجات رایانه از مرگ آبی

[ جمعه 94/3/15 ] [ 2:17 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

 

شاید از جمله کاربرانی باشید که بخواهید، بخشی از اطلاعات مهم سیستم خود را از دید سایر کاربران یا دوستان مخفی نگاه دارید. روش‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی برای این کار وجود دارد. اما استفاده از بعضی از روش‌ها ایمن نیستند. در این مطلب با روشی آشنا خواهیم شد که علاوه بر امنیت و سادگی، نیازمند نرم‌افزار جانبی دیگری نیست.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/6/22 ] [ 12:58 صبح ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

با WindowsAndroid ، اندروید 4 را روی کامپیوتر اجرا کنید

پلتفرم اندروید از سال 2008 که اولین تلفن اندرویدی معرفی شد راه دور و درازی را آمده ولی با این حال همچنان پلتفرمی برای دستگاه های موبایل، تلویزیون های هوشمند، سیستم های سرگرمی داخل اتومبیل و کامپیوترهای کوچکی مثل Raspberry Pi باقی مانده.

این در حالی است که دسترسی به اندرویدی بر روی PC می تواند با توجه به اکوسیستم گسترده اپلیکیشن های آن، خیلی مفید باشد. با استفاده از برنامه ای مثل bluestacks شما می توانید اپلیکیشن های اندرویدی متعددی را در حالت تمام صفحه روی PC و Mac اجرا کنید ولی اگر این کافی نیست و خواستار کل سیستم عامل اندروید بر روی کامپیوتر ویندوزی خود هستید، برنامه های شبیه ساز تنها چاره هستند.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 9:28 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

15 روش برای افزایش سرعت سایت

هدف تمامی موتورهای جستجو، مانند گوگل، فراهم کردن تجربه‌ای خوب برای کاربرانشان است، بنابراین سایتی سریع، کیفیت کلی سایت را افزایش داده و در نتیجه رضایت کاربران را به دنبال خواهد داشت. تجربه اینترنت سریع حق هر کاربریست. اهمیت این موضوع در وضعیت سایت در موتور جستجوی گوگل، به خوبی قابل مشاهده است. تعدادی از نکاتی که گفته خواهد شد، توسط SEOmoz اجرا شده‌اند اما به دلیل سودمندی کلی آن‌ها، به توضیح نکات خواهیم پرداخت.
بنابر این نکات بر اساس فاکتور‌های متفاوت (به همراه توصیه‌های مفید از گوگل و یاهو) و با استفاده از سایت SEOmoz به عنوان مثال، توضیح داده خواهند شد.
توجه: گرفتن بک آپ قبل از آغاز به کار ضروری می‌باشد.

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 9:23 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

چگونه بلوتوث را در سیستم عامل مک مدیریت کنیم؟

اپل را همه می شناسند . شرکتی قدرتمند که محصولاتی فوق العاده طراحی می کند . برخی افراد به شدت طرفدار آن می شوند و برخی دیگر از محصولات آن به شدت دوری می کنند . اما باید قبول کرد که اپل یکی از بزرگان دنیای تکنولوژی است و شکی در آن نیست .

اگر طرفدار اپل باشید ، حتما سیستم عامل این شرکت که با نام MAC OS X عرضه می شود را نیز می شناسید . این سیستم عامل هم یکی دیگر از محصولات خوب این شرکت است که مانند سیستم عامل مخصوص موبایل اش تنها و تنها روی دستگاه های ساخت همین شرکت نصب می شوند که البته با برخی ترفندها و هک ها می توان آن را روی پی سی نیز نصب کرد .

حالا از این بحث ها بگذریم . اگر تا به حال خواسته باشید که دستگاه های خود مثل آیپد و یا آیفون را با استفاده از بلوتوث به سیستم عامل مک متصل کنید ، متوجه شده اید که چه کار خسته کننده ای است . حتی اگر در اتصال دستگاه ها به مک مشکلی نداشته باشید ، حتما دیده اید که بعد از اتصال آن ها با یک پنجره پر از گزینه های مختلف به منظور مدیریت دستگاه ها روبرو خواهید شد .

اگر به دنبال یک راهنمای سریع و جامع برای مدیریت دستگاه های بلوتوثی در سیستم عامل می گردید ، با علوم رایانه تا آخر مطلب همراه باشید ……

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 9:19 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

دانلود کرک ویندوز 8   فعال سازی و رفع محدودیت زمانی ویندوز 8

(91/11/24) تغییرات:

-  فعال ساز جدید اضافه گردید!

پس از نصب ویندوز 8، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 8 هستند.

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 9:15 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

iWatch : ساعت هوشمند اپل مجهز به سیستم عامل iOS

نیویورک تایمز گزارش می دهد که اپل از مدتی قبل توسعه یک ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل iOS را آغاز کرده. منابع آشنا با شرکت، با بیان این موضوع خبر داده اند که ساعت مذکور از شیشه خمیده ساخته خواهد شد تا نسبت به رقبایی مانند ساعت هوشمند Pebble متمایز باشد. در حال حاضر به نظر می رسد که ساعت هوشمند اپل در مراحل ابتدایی توسعه باشد. منابع خبری می گویند که اپل هم اکنون در حال بررسی انتخاب های مختلف برای “شکل و قالب کلی دستگاه” است ولی هنوز جزئیات طراحی آن به بیرون درز نکرده و نیز مشخص نیست که در زمان نزدیک به بازار عرضه شود.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 9:12 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

10 مورد از حملات عجیب و خارق العاده هکرها

مرورگرتان را آپدیت کنید. جاوا را دفن کنید. بر روی لینک های غریب و ناشناس از افراد ناشناخته هرگز کلیک نکنید. ااااه. گفته ها و جملات تکراری و همیشگی که به عنوان پایه های امنیت کاپیوترهای شخصی، امروزه روی مغز تمام افرادی که در وب چرخ می زنند حک شده است. دیگر کلک های قدیمی بدافزارها به خوبی گذشته نمی تواند از پس نفوذ در کامپیوترها بر آیند.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 9:8 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
   1   2      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 67
کل بازدیدها: 1022170