سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

 تا حالا برایتان پیش آمده  که به سایتی رجوع کنید و این سوال را از خودتان بپرسید که این سایت آخرین بار چه زمانی بروز شده . فهمیدن این کار بسیار آسان است : مرورگر اینترنتی خود را باز کنید  وبه سایت مورد نظرتان بروید حال در قسمتbar  address به جای نام و نشانی عبارت زیر را تایپ کنید

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 8:52 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

آیا تاکنون پیش آمده است که بخواهید به تاریخ و زمان دقیق آخرین باری که کامپیوتر Shutdown شده است پی ببرید؟ در این ترفند قصد داریم نحوه پی بردن به این موضوع را از طریق 3 راه مختلف در ویندوزهای XP و ویستا بررسی نماییم.


ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 8:49 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
یکی از ویژگی‌های خوب سرویس ایمیل Gmail، امکان انتخاب قالب‌های زیبا و متنوع (Themes) است که باعث جذاب‌تر شدن محیط Gmail می‌شود. این قالب‌ها پیش از این به صورت ازپیش‌طراحی‌شده بودند و امکان ویرایش آن‌ها وجود نداشت. اما شرکت گوگل هم‌اکنون امکانی را فراهم آورده است که شما می‌توانید تصاویر دلخواه خود را به عنوان تصویر پشت‌زمینه Gmail انتخاب کنید و آن‌ها را از روی هارددیسک آپلود کرده و برگزینید. در این ترفند به نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.
[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 3:28 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار شرکت گوگل از سرویس جدید خود به نام «گوگل درایو» رونمایی کرد. گوگل درایو در حال حاضر 5 گیگابایت فضا برای ذخیره‌سازی داده‌ها و فایل‌های گوناگون در اختیار شما قرار می‌دهد تا آن‌ها را در هر نقطه‌ای از طریق اینترنت در دسترس خود داشته باشید. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید فایل‌های ضمیمه (Attachment) دریافتی یا ارسالی خود در Gmail را مستقیماً به گوگل درایو خود ارسال کرده و ذخیره کنید. در حال حاضر این ترفند فقط بر روی مرورگر گوگل کروم انجام‌پذیر است.

[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 3:27 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

 

مترجم گوگل به نشانی http://translate.google.com را اکثر کاربرانی که با اینترنت سروکار دارند می‌شناسند. این مترجم آنلاین امکان ترجمه نزدیک به 50 زبان دنیا به یکدیگر را دارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی جالب بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید به طور سریع تلفظ تمامی لغات و عبارات را با بهره‌گیری از این مترجم بشنوید، آن هم نه تنها با لهجه انگلیسی، بلکه با لهجه‌های مختلفی نظیر عربی، چینی، فرانسوی، هندی و... .
[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 3:25 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

پی بردن به پایتخت کشورها از طریق گوگل

 

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید می‌توان از طریق موتور جستجوی گوگل مستقیماً و بدون نیاز وارد شدن به صفحه اینترنتی خاصی، نام پایتخت کشورهای مختلف را پیدا کرد. همچنین علاوه بر نام نام پایتخت، اطلاعاتی نظیر جمعیت و وضعیت آب‌وهوایی شهر مورد نظر را نیز مشاهده کرد. در این ترفند به نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.
ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 3:23 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
<      1   2      
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 43
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 1021191