سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

هم اکنون قصد داریم یک ترفند عالی را به شما معرفی کنیم! ترفندی که شاید تاکنون به آن فکر کرده باشید اما آن را امکان پذیر نمیدانستید. در صورتی که شما نیز از کاربران مسنجر محبوب ، یاهو مسنجر بوده باشید حتماً به این موضوع برخورد کرده اید که در لیست دوستان شما ، امکان مشاهده افراد آنلاین و آفلاین وجود دارد. یعنی کاربرانی که در حال حاضر آنلاین هستند و افرادی که هم اکنون آفلاین هستند. اما برای اولین بار امکان جالبی میسر شده است که به وسیله آن شما میتوانید یک آمار گیر 24 ساعته بر روی هر ID که بخواهید قرار دهید. سپس امکان مشاهده وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن ID مورد نظر را در 24 ساعته گذشته و به شکل هر 10 دقیقه مشاهده کنید. به عنوان مثال 1 روز کامل به اینترنت سر نزدید و اطلاع ندارید که دوست شما در یاهو مسنجر آنلاین شده است یا خیر؟ با این ترفند میتوانید آمار آنلاین بودن دوست خود را در 24 ساعت گذشته مشاهده کنید و به نوعی مچ گیری نیز کنید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/11/27 ] [ 9:50 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

گر از کاربران همیشگی مسنجر محبوب ، یاهو مسنجر باشید ، حتماً به این موضوع پی بردید که نمایش PM ها گاهی چه آزارهنده میشود؟ به ویژه وقتی مشغول کاری هستید و با ارسال PM از جانب دوستانتان پنجره PM به طور مزاحمی ظاهر میشود. به خصوص وقتی شخصی در کنار شما حضور دارد این موضوع آزاردهنده تر نیز میشود. پس علاوه بر این موضوع برای تنوع هم که شده خوب است با استفاده از این ترفند نوع نمایش پنجره PM به هنگامی که دوستانتان به شما پیام میدهند را عوض کنید. مطمئن باشید از این تغییر رویه پشیمان نخواهید شد. لازم به ذکر است این نوع نمایش در مسنجر Windows Live Messenger به طور پیش فرض فعال است.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/11/27 ] [ 9:48 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

شاید زمانی پیش آمده باشد که قصد داشته باشید متن خود را سریعأ تبدیل به یک تصویر کنید. برای اینکار معمول ترین کار استفاده از نرم افزارهای گرافیکی نظیر Paint یا Photoshop است تا با وارد کردن متن ، آن را با فرمت تصویری ذخیره کرد. اما شما میتوانید خیلی ساده و از طریق یک روش مخفی در سایت یاهو ، متن خود به تصویر تبدیل نمایید!

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/11/27 ] [ 9:46 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

کلید های میانبر همواره موجب سهولت کاربران در استفاده از کامپیوتر و برنامه های جانبی آن بوده است. همگی ما حداقل با تعدادی از این کلید های میانبر در ویندوز و نرم افزارهای دیگر آشنایی داریم. اما این کلیدها تنها به محیط ویندوز و یا نرم افزارهای تحت آن محدود نمیشود ؛ بلکه کاربردهای دیگری نیز دارد. در نسخه جدید سرویس ایمیل یاهو ، کلیدهای میانبر متعدد و کاربردی گنجانده شده است که سرعت کارکرد شما را افزایش میدهد. در این ترفند به معرفی این کلیدهای میانبر در محیط یاهو میل جدید خواهیم پرداخت.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/11/27 ] [ 9:43 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

اگر از کاربران مسنجر محبوب یاهومسنجر باشید حتماً با قابلیت Display Image به هنگام ارتباط با دوستان‌تان آشنا هستید. توسط این قابلیت می‌توانید به هنگام چت با افراد، تصویر یا آواتاری را برای ID خود قرار دهید که در پنجره چت و در لیست دوستان قابل مشاهده است. اما همان طور که می‌دانید امکان ذخیره این تصویر بر روی هارد به طور مستقیم وجود ندارد، بلکه تنها می‌توانید تصاویر افراد را مشاهده کنید. راه‌هایی نظیر عکس گرفتن از صفحه یا سایت‌های جانبی نیز وجود دارد که آنها نیز تا حدودی دردسرساز هستند. اما هم اکنون ترفندی را به شما معرفی می‌کنیم که به سادگی آب خوردن و بدون استفاده از هیچ ابزار جانبی، می‌توانید تصاویری که دوستان‌تان در یاهومسنجر استفاده می‌کنند را بر روی هارد ذخیره کرده و مشاهده کنید. جالب این که در این روش کلیه تصاویری ازدوستان‌تان که در یاهو مسنجر از قدیم تا به حال مشاهده کردید قابل بازیابی هستند.

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/11/27 ] [ 9:42 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

مشاهده کلیه لوگوهای آنلاین و آفلاین کاربر در یاهو‌مسنجر" و همچنین "مشاهده تصویر آواتار افراد در یاهو بدون Add کردن آن‌ها"، دو ترفندی هستند که هم‌اکنون قصد داریم آن‌ها را برای شما بازگو کنیم. جالب اینکه بدانید این دو ترفند هر دو، از آدرس‌های مخفی و متفاوت در خود سایت یاهو نشأت میگیرد و منبع آن خود سایت یاهو است!

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/11/27 ] [ 9:39 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

حتماً شما نیز با Yahoo 360 آشنایی دارید. سرویسی از جانب یاهو که از سال 2005 به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد و توانست طرفدارانی به ویژه در میان کاربران ایرانی دست‌و‌پا کند. اما باید گفت با توجه به اعلام رسمی یاهو، 360 در تاریخ 13 جولای 2009 (22 تیر 1388)، برای همیشه بسته خواهد شد. پروژه 360 یکی از سرویس‌هایی بود که به عقیده بسیاری از کارشناسان یک شکست برای یاهو تلقی می‌شد. 360 ابتدا حرکت خود را با تمرکز بر روی بلاگ‌نویسی و ارتباطات اجتماعی آغاز کرد، اما خیلی زود به دلیل عدم هدف‌مندی در برنامه خود دچار آشفتگی شد. به طوری که پس از 2 سال، یاهو کاملاً از پشتیبانی 360 دست کشید و 360 تبدیل به یک سرویس پر از باگ و ایراد شد و در نتیجه در طول 4 سال فعالیت خود هیچگاه از حالت Beta یا آزمایشی خارج نشد. در حیطه شبکه‌های اجتماعی، Facebook با بیش از 200 میلیون کاربر جایی برای عرض اندام یاهو 360 با تنها 13.9 میلیون کاربر باقی نگذاشت و سایت‌هایی نظیر وردپرس نیز با قابلیت‌های فراوان خود در بلاگ‌دهی باعث عقب ماندن 360 شدند. یاهو مدت زمان زیادی بود که قصد داشت تا 360 را تعطیل کند اما احداث جایگزینی برای آن باعث این تأخیر شد. حتی در این میان پروژه‌ای به نام Mash نیز مطرح شد که آن نیز خیلی زود تعطیل شد. اکنون یاهو تمام تلاش خود را برای توسعه Yahoo Profiles که جایگزین 360 محسوب می‌شود صرف می‌کند. Yahoo Profiles را می‌توان یک شبکه اجتماعی و یک سیستم بلاگ‌دهی جدید دانست که سیاست‌های نوین یاهو را در آن می‌توان مشاهده کرد. در این ترفند قصد داریم نحوه انتقال اطلاعات و وبلاگ 360 به Profiles و همین‌طور نحوه گرفتن پشتیبان از مطالب وبلاگ در 360 را به طور کامل بازگو نماییم. در صورتی که از 360 استفاده می‌کردید، عجله کنید، چرا که زمان زیادی برای گرفتن پشتیبان از اطلاعات‌تان وجود ندارد و در تاریخ 22 تیر 88، سرویس یاهو 360 دیگر در دسترس نخواهد بود.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/11/27 ] [ 9:37 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک کلید ترکیبی ساده اما کاربردی بپردازیم که بسیاری از کاربران از آن بی‌خبرند. با استفاده از این کلید ترکیبی می‌توانید در هر جایی از محیط ویندوز که باشید مستقیماً و بدون نیاز به ماوس به نرم افزار Yahoo Messenger دسترسی داشته باشید. این کار سرعت شما را در هنگام کار با این برنامه بسیار بالا می‌برد.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/11/27 ] [ 9:35 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

اهو مسنجر یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های چت و گفتگوی آنلاین است که با وجود معرفی سرویس‌های مشابه هنوز از محبوبیت آن کاسته نشده است. اما یکی از مشکلاتی که اخیراً در بین کاربران این برنامه شایع شده است مشکل نمایش پیام‌های رد و بدل شده در محیط یاهو مسنجر است. به این صورت که در پنجره چت، جملات ارسالی و دریافتی دیده نمیشود و صفحه خالی باقی می‌ماند. باید بدانید که این مشکل نه به دلیل وجود ویروس است و نه با کارهایی نظیر پاک کردن و نصب مجدد یاهو مسنجر حل می‌شود، چرا که مشکل از جایی آب می‌خورد که فکرش را نمی‌کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه رفع این مشکل بپردازیم.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/11/27 ] [ 9:34 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

در صورتی که از سرویس ایمیل شرکت «یاهو» استفاده می‌کنید، حتماً می‌دانید که مدت زمانی است که سرویس «Yahoo! Mail» به نسخه جدیدتری به‌روزرسانی شده است. در نسخه جدید «Yahoo! Mail»، قابلیت‌های متعددی نظیر هماهنگی با شبکه‌اجتماعی «یاهو» (Yahoo! Profile) و مرور صفحات در تب‌های جدید گنجانده شده است. اما کار با این نسخه جدید برای کاربرانی که از اینترنت کم‌سرعت استفاده می‌کنند مقداری مشکل است. در نتیجه شاید شما نیز دوست باشید تا از نسخه قدیمی (Classic) سرویس «Yahoo! Mail» به جای این نسخه جدید استفاده کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه بازگردانی «Yahoo! Mail» به نسخه قدیمی بپردازیم.

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/11/27 ] [ 9:32 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
   1   2      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 66
بازدید دیروز: 71
کل بازدیدها: 1022331