سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

مشاور ایرانی اوباما

«والری بومن جارت» متولد 1956 میلادی، وکیل آمریکایی مقیم شیکاگو و از مشاورین ارشد باراک اوباما است.

ادامه مطلب...

[ شنبه 91/4/24 ] [ 4:5 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

 

اقدام دلهره‌آور یک بندباز پیر
پیرمرد 68 ساله‌ای تصمیم گرفته تا بمدت 11 هفته هر روز بین دو برج بزرگ «اسکای‌لون و هیگتون» در کانادا بندبازی کند و از روی رشته کابل بسته بین دو برج بلند، بگذرد.
[ شنبه 91/4/24 ] [ 3:51 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

فعلا که دور دور ماست!


تصاویر جالب  

 

             تکنوشترچرانی لوژی!

تکنوشترچرانی لوژی!
 
 
 

 

 

     ادامه عکسها...

[ جمعه 91/4/23 ] [ 10:18 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
من جواد خیابانی را دوست دارم، به خاطر خیلی چیزها که مهم ترینش ماندگار شدن صدایش در ذهن همه ما در آن فوتبال دوست داشتنی مقابل استرالیا است. خیابانی اما به «سوتی» هایش معروف است.

به گزارش افکارنیوز، من جواد خیابانی را دوست دارم، به خاطر خیلی چیزها که مهم ترینش ماندگار شدن صدایش در ذهن همه ما در آن فوتبال دوست داشتنی مقابل استرالیا است. خیابانی اما به «سوتی» هایش معروف است.

جواد خیابانی

سوتی ها در  ادامه مطلب...

[ جمعه 91/4/23 ] [ 9:43 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

رکورد مرغ

براساس این گزارش مقایسه ای انجام شده بین قیمت مرغ ایران با قیمت برخی از کشورهای دنیا که در جدول زیر قابل مشاهده است.

به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران: مرغ ایرانی با قیمت 7300 تومان رکورد قیمت مرغ را در دنیا شکست.

نمودار قیمت در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/4/23 ] [ 7:10 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

 

در حالی مردم قم مجبورند آب آشامیدنی مصرفی خود را از طریق دستگاه هایی که در سطح محلات قرار داده شده تهیه کنند که هزینه آب بهای مصرف آب شور را هم می پردازند.

 

ادامه عکسها...

[ جمعه 91/4/23 ] [ 6:47 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

ترس مردم چین از زن هیولایی

سلامتی موهبتی است که تنها در وقت بیماری به آن پی خواهیم برد؛ چه برسد به آنکه این بیماری یک سرطان نادر در ناحیه صورت باشد.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، «لی هانگ فانگ» یک زن40 ساله چینی است که به علت ابتلا به بیماری نادری صورتش تبدیل به هیولایی انسان‌نما شده است.

علی رغم تمام تلاش ها وی و خانواده اش، لی هانگ تاکنون نتوانسته برای بیماری خود درمانی بیابد و به گفته پزشکان این بیماری نوعی سرطان استخوان اما از نوع نادر و بسیار کمیاب است که باعث رشد بی‌رویه بافت می‌شود.

ترس مردم چین از زن هیولایی+عکس
مشکل و بیماری این زن چینی از اواسط سال 2001 آغاز شده و صورت او را مانند هیولایی کرده است. جالب اینکه این زن بدشانس چینی قبل از آنکه با چنین مشکلی مواجه شود ازدواج نیز کرده بود و اکنون به همراه 2 فرزندش در استان Tianchao واقع در غرب چین زندگی می‌کند.

به گفته پزشکان، لی برای درمان بیماری ادری خود باید صبر زیادی داشته باشد و در کنار آن نیز 60 هزار پوند برای پیگیری درمان خود پرداخت کند که با توجه به میزان بسیار کم درآمد خانواده لی هانگ، آنها قادر به تهیه این مبلغ بسیار زیاد نیستند.

اگرچه بسیاری از مردم ساکن در محل زندگی لی با او ارتباط خوبی ندارند اما مادرش در این باره می‌گوید: همه او را به شکل یک هیولا می‌بینند اما دختر من تنها یک زن عادی است که دچار بیماری شده است.

[ جمعه 91/4/23 ] [ 12:10 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

عکس/ مدیری و رادان در حال فوتبال دستی

عکس/ مدیری و رادان در حال فوتبال دستی


[ جمعه 91/4/23 ] [ 12:0 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

لیمو ترش ضد سرطان

 

 

لیمو ترش محصولی معجزه گر در نابودی سلول های سرطانی است و 10000 بار قویتر از شیمی درمانی عمل می کند ! اما چرا ما چیزی درباره آن نمی دانیم؟! زیرا آزمایشگاه ها در ساختن ترکیبات آن سود بسیار زیادی کسب می کنند ! اینک شما می توانید به دوست نیازمند خود کمک کنید، از طریق اینکه به او بگوئید که آب لیمو ترش در جلوگیری از سرطان سودمند است.

طعم آن بسیار خوشایند است و عوارض جانبی شیمی درمانی را ندارد.
اگر می توانید یک درخت لیمو در حیاط یا پاسیوی خود بکارید.
بسیاری از مردم در اثر سرطان می میرند در حالیکه این راز همچنان حفظ می شود تا منافع شرکت های داروسازی به خطر نیافتد.

لیمو ترش را می توان به صورت های متفاوت مصرف نمود. قسمت گوشتی آن را خورد یا آب آن را مصرف نمود، به صورت شربت و یا صورت های دیگر. جالب ترین خاصیت آن اثرش بر روی کیست ها و تومورهاست. ثابت شده که این گیاه درمان گر همه انواع سرطان است. همجنین بعنوان یک ضد قارچ و عفونت ها و کرم ها محسوب می شود. فشار خون بالا را تنظیم می کند و ضد افسردگی است و با استرس و اختلالات عصبی مبارزه می کند. منبع چنین اطلاعاتی بسیار جالب است، یکی از بزرگترین تولید کننده های دارو در دنیا. این کارخانه بزرگ دارویی فاش ساخته است که آزمایشات آزمایشگاهی که از سال 1970 انجام شده نشان می دهد که لیمو ترش سلول های سرطانی را در 12 نوع سرطان از جمله سرطان روده، سینه، پروستات، ریه و پانکراس نابود می کند و جالب تر از همه اینکه این نوع درمان با عصاره لیمو نه تنها سلول های سرطانی را نابود می کند بلکه سلول های سالم را نیز آلوده نمی نماید.

 

funfars.ir


[ جمعه 91/4/23 ] [ 11:39 صبح ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

عکسی که لبانتان را بی‌اختیار خندان می‌کند !!!

خنده بچه


[ جمعه 91/4/23 ] [ 11:30 صبح ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 96
بازدید دیروز: 71
کل بازدیدها: 1022361