سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

شاید دیدن تصویر زیر، بهترین راه برای بیان دردی باشد که سال‌هاست در هنگام بدرقه مسافران جاده مرگ، به تن بستگان ایشان می‌نشیند؛ مقصد قندهار هم که باشد، نگرانی به سی و پنج کیلومتر از مسیر منحصر می‌شود؛‌‌ همان مسافتی که با پسوند «مرگ» می‌شناسندش.

[ پنج شنبه 91/9/2 ] [ 8:52 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

بازداشت دو منتشرکننده عکس‌های مبتذل خانوادگی در اینترنت

 

رییس پلیس فتای کیش از دستگیری دو متهم که اقدام به انتشار تصاویر مبتذل در اینترنت کرده بودند، خبر داد.

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/7/14 ] [ 2:44 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
خواستگار اینترنتی 450 دختر مازندرانی را سرکیسه کرد
جوان شیادی که با وعده ازدواج به 450 دختر کارمند آنها را سرکیسه کرده بود، در دام پلیس فتای استان مازندران گرفتار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

شوک:  این مرد روستایی در جریان ایجاد ارتباط با طعمه‌های خود آنقدر ظرافت و دقت به خرج می‌داد که هیچ یک از دختران تا زمان اعلام انصراف وی متوجه دروغ بودن ادعاهایش نشده بودند. وی در حالی که سرگرم طراحی نقشه‌های شیطانی‌اش برای فریب و کلاهبرداری از تازه‌‌ترین شکارش بود، ناگهان سردی دستبند پلیس را بر دستانش احساس کرد.
عملیات ویژه مأموران پلیس فضای مجازی مازندران برای به دام انداختن این مرد روستایی از فروردین ماه سال جاری به دنبال ارائه شکایتی از سوی دختر جوانی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی 19 میلیون تومانی از وی در یک سایت همسریابی آغاز شد.

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/7/14 ] [ 2:36 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

یخ مرد 5000 ساله آب شد + تصویر

 

جام جم آنلاین نوشت: روز نوزدهم سپتامبر 1991 برای دو کوهنورد آلمانی به نام‌های هلموت و اریکا سیمون روزی کاملا ویژه بود. آنها تصمیم داشتند تا به قله اوتزال صعود کنند و همه چیز برای عملی شدن این تصمیم مهیا بود.

  کار صعود به خوبی پیش می‌رفت و روز به نیمه رسیده بود که در ارتفاع 3210 متری از سطح دریا چیزی غیر طبیعی توجه آنها را به‌خود جلب کرد.

بین یخ‌های کوهستان یک جسد یخزده به چشم می‌خورد. بقایای جسد به گونه‌ای بود که این دو کوهنورد آلمانی اطمینان یافتند یک کوهنورد دیگر بتازگی در این محل کشته شده است و به‌همین‌دلیل به سرعت به پلیس محلی اطلاع داده شد.

متاسفانه جسد در لایه‌ای ضخیم از یخ قرار داشت و در روز بعد با کمک مته‌ها و دستگاه‌های ویژه‌ای کار در آوردن جسد از میان یخ‌ها شروع شد. کاری که اگر چه در نگاه اول ساده به نظر می‌رسید، ولی به‌مدت چند روز به طول انجامیده و در این میان آوازه پیدا شدن این جسد در منطقه پیچیده و افراد کنجکاو به دیدن آن آمدند. نتایج بررسی‌های اولیه باعث به وجود آمدن موجی از حیرت شد.

اوتزی یا مرد یخی نام بهترین نمونه باقیمانده مومیایی طبیعی قاره اروپاست که حدود 3300 سال پیش از میلاد زندگی می‌کرده و در سپتامبر 1991 در منطقه اوتزال کوهستان آلپ، جایی در حوالی مرز ایتالیا و اتریش پیدا شد.

امروزه این مومیایی ارزشمند در موزه باستان‌شناسی شهر تیرول جنوبی کشور ایتالیا نگهداری شده و شاید بتوان آن را مشهور ترین جاذبه گردشگری این منطقه و صد البته یکی از مشهورترین دیدنی‌های کشور ایتالیا و قاره اروپا دانست که همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان به دیدن این مسافر 5000 ساله می‌آیند.

در ابتدا به دلیل این‌که این مومیایی بین مرزهای اتریش و ایتالیا قرار داشت، مسئولان کشور اتریش اعتراض کرده و ادعا کردند این مومیایی ارزشمند متعلق به کشور اتریش است. سرانجام پس از بحث و جدل‌های فراوان هیاتی مرکب از ملیت‌های دو کشور نسبت به بررسی موقعیت پیدا شدن مومیایی اقدام کردند که در نتیجه مشخص شد این مومیایی حدود 92 متر در خاک ایتالیا قرار داشته و در نتیجه مالکیت آن با ایتالیاست.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/6/27 ] [ 2:16 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

پوستی که لحظه به لحظه کنده می‌شود! +عکس

نگاه نگران مادر و چشمهای پر از دلهره پدر حکایت از دردی کهنه دارد. صورتهای رنگ پریده و خسته این دو نفر نشان می دهد بیخوابی و چشم انتظاری، جزئی جدایی ناپذیر از زندگی فقیرانه آنهاست؛ زندگی که با دردها و گریه ها و اشکهای دختر پنج ساله آنها رنگ غم و اندوه به خود گرفته است.
به گزارش مهر، زخمهای کهنه معصومه دختری که به واقع معصوم است، سکانسهایی نه چندان دلچسب از فیلم زندگی خانواده قاسم بریسم را رقم زده است که بی شک تنها تصور آن و نه دیدنش برای خیلی از مردم سخت و غیرقابل تحمل باشد.
دیدن دختری که هر روز رشد می کند و قد می کشد اما با زجری کشنده، دختری که بازی کردن و خندیدن را مثل خیلی از دخترکان روستای دوسلق شهرستان شوش دوست دارد ولی توان آن را ندارد، شاید زجرآورترین صحنه های زندگی را برای مادری تشکیل می دهد که دوست دارد دخترش همانند سایر هم سن و سالانش بخندد، بازی کند و حرفهای شیرین و با نمک بر زبان جاری کند.

زخم‌های بی علاج معصومه


حکایت این گزارش، زندگی غم‌انگیز معصومه بریسم دختری پنج ساله از شهرستان شوش است که با یک بیماری ناشناخته و از همان دوران نوزادی دست و پنجه نرم می کند به گونه ای که هم اکنون بدن این دختر همیشه خونی و زخمی است.
در حالی که برای خیلی از ما تنها یک زخم کوچک، آه از نهادمان بلند می کند، معصومه پنج سال از زندگی کودکانه خود را در حالی پشت‌سر گذاشته که پوست بدنش خود به خود همیشه در حال جدا شدن بوده و این وضع یک زندگی کابوس وار را برای معصومه رقم زده و خنده را از لبان وی گرفته است.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/6/26 ] [ 2:30 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
برای دومین بار پای چوبه‌دار
سابقه‌دار است و یک‌بار به خاطر قتل، بازداشتش کردند اما توانست با گرفتن رضایت از اولیای‌دم از زندان آزاد شود. اما حالا بار دیگر به جرم قتل بازداشت شده‌ است. حامد جوانی است که ادعا می‌کند این بار اتهام قتل را به اشتباه به او وارد کردند و او چنین کاری نکرده ‌است. این جوان که در دادگاه کیفری‌استان البرز محاکمه شده‌ است، توضیح می‌دهد که چطور بازداشت شد و چرا ادعا می‌کند قاتل نیست.

متهم به قتل جوانی هستی که در پارک به تو نگاه کرده‌است و تو با او دعوا کردی.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/5/2 ] [ 10:27 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

در محل کارم نشسته ام و قبل ازآغازبه کار، طبق معمول هر روز ، نگاهی به عناوین روزنامه ها می اندازم . یکشنبه شب ، باران  زیبایی در تهران باریده وبارش و رعد و برق تا حدود صبح ادامه داشته،  حالاهوای صبحگاهی لطیف و تمیز شده و به یادمان می آید که نفس کشیدن هم کاری است !

می خواهم پنجره را باز کنم  ،  که یکی از عناوین روزنامه ، در چشم و ذهنم پررنگ می شود : نسل کشی در میانمار ، جامعه جهانی باید به یاری مسلمانان میانماری بشتابد .

 لطافت هوای  صبحگاهی و بوی بارانی که هنوز در هوا پیچیده و .... صفحه را ورق می زنم و تلاش می کنم که ذهنم را ببرم به سمتی دیگر . مثلا به این موضوع فکر کنم که از  دوشنبه عصر، بیست درصد به نرخ تاکسی ها و مسافر کش های تهران افزوده شده  و این روزها ، مشکلات  این افزایش قیمت  ما را هم گرفتار کرده است  .

اما باز میانمار خود می نماید ! رئیس جمهوری میانمار گفته است : ما، مسلمانان را شهروند این کشور نمی دانیم . آن ها مهاجرینی هستد که به طور غیر قانونی وارد شده اند و باید در اردوگاه ها مستقر شوند و یا اینکه  از کشور خارج شوند ! آن ها فاقد حقوق شهروندی هستند !

 

    - بودیست ها در میانمار خانه های مسلمانان را به آتش کشیده و تعداد زیادی از آن ها را به خاک و خون کشیده اند ؛ به زنان مسلمان ، جلوی چشم شوهران و فرزندان آن ها تجاوز شده است ....

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/5/2 ] [ 10:14 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
پیرزن 86 ساله در وان حمام پخت
جام جم آنلاین: یک پیرزن 86 ساله که در یک خانه سالمندان به حمام برده شده بود بر اثر بی توجهی کارکنان از شدت گرمای آب جانش را از دست داد.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک کمک پرستار خانه سالمندانی در نزدیکی مان در منطقه سارت فرانسه پیرزن 86 ساله را به حمام برد. وی با بی توجهی بی آنکه حرارت شیر آب گرم را کنترل کند پیرزن را در حمام تنها گذاشت.

زن سالمند از اختلال شدید حسی رنج می برد . وی که بیش از 30 درصد بدنش به شدت سوخته بود به حال کما فرو رفت و به بیمارستان انتقال یافت.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/5/2 ] [ 3:47 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
رویای 2 میلیاردی زوج سارق نقش برآب شد
جام جم آنلاین: زوج سارقی که 40 تن مواد شیمیایی سرقت کرده بودند، هنگام جابه‌جایی و تخلیه محموله با حضور به موقع پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

 به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ محمدعلی بختیاری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: در پی مراجعه وکیل یکی از شرکت‌های تولیدی بزرگ به یکی از کلانتری‌های این فرماندهی و ارائه شکایت مبنی بر سرقت 40تن پروپپلین (مواد اولیه پلاستیک سازی) به ارزش دو میلیارد ریال، موضوع در دستور کار ماموران تخصصی آن یگان قرار گرفت.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/5/2 ] [ 3:34 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

شگرد زنان خیابانی در اخاذی از مردان
جام جم آنلاین: زن خیابانی که با همدستی پنج زن دیگر یک باند اغفال و اخاذی از مردان را در مشهد تشکیل داده و تحت تعقیب پلیس بودند، دستگیر شدند.

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده چندی پیش با شکایت مردی علیه یک زن جوان به اتهام اخاذی میلیونی در دستور کار پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/5/2 ] [ 3:28 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
   1   2      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 86
بازدید دیروز: 131
کل بازدیدها: 1022695