سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ
دختر نوجوان برای ازدواج با پسر مورد علاقه اش، پدرش را کشت
دختر نوجوانی که برای ازدواج با پسر موردعلاقه اش با همدستی مادر خود، نقشه قتل پدرش را طراحی و اجرا کرده بود در دادگاه کیفری محاکمه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رسیدگی به پرونده این جنایت از بامداد شنبه - 28 خرداد - از زمانی کلید خورد که اعضای خانواده ای هنگام بازگشت از مسافرت موقع ورود به خانه شان در یکی از محله های شرق تهران ناگهان با جسد خونین مردی روبه رو شدند.

مرد همسایه در نخستین تحقیقات به ماموران گفت: حسن - مقتول - همسایه ما بود و خانه اش کمی بالاتر قرار دارد. ماموران سپس سراغ همسر خانه مقتول رفتند.

ادامه مطلب...

[ شنبه 91/4/31 ] [ 3:55 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

جام جم آنلاین: رییس پلیس آگاهی استان یزد ضمن تشریح قتل زنی 64 ساله توسط همسرش گفت: متهم به قتل 72 ساله بدبینی و اختلافات خانوادگی را انگیزه اصلی خود برای قتل عنوان کرده است.

سرهنگ علیرضا خالقی با بیان اینکه در ساعت 11:35 روز سه‌شنبه (27تیرماه) ماموران انتظامی شهرستان تفت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع درگیری منجر به قتلی در منزلی در حوالی بانک صادرات این شهر قرار گرفتند، گفت: با کسب این خبر ماموران کلانتری برای تعیین صحت و سقم ماجرا راهی این منزل مسکونی شده و با تایید خبر عوامل بررسی صحنه قتل، کارآگاهان اداره جرایم جنایی و بازپرس قتل را به صحنه حادثه فراخواندند.

ادامه مطلب...

[ شنبه 91/4/31 ] [ 3:49 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

بلعیدن دست مردی توسط تمساح + تصاویر عجیب

  مردی که با دوستش در کنار ساحل یک دریاچه مشغول بازی گلف بود مورد حمله یک تمساح واقع شد.
حادثه زمانی اتفاق افتاد که توپ گلف این مرد داخل آب دریاچه افتاد. او برای درآوردن توپ گلف وارد دریاچه شده بود که تمساحی گرسنه به او حمله کرد و دست این مرد را پس از قطع کردن از بازو بلعید.
وقتی آتش نشانان به داد این مرد رسیدند او زخمی بود و یک دست نداشت. آتش نشانان با شکار تمساح موفق شدند دست قطع شده این مرد را از شکم تمساح خارج کرده و برای پیوند آن به مرد زخمی آن را همراه با پیکر نیمه جانش به بیمارستان بفرستند.
تمساح نیز برای درمان بریدگی شکمش به دامپزشکی مرکزی باغ وحش فرستاده شد تا دوره بهبودی را طی کند و دوباره به محیط زیستش بازگردانده شود.
بلعیدن دست مردی توسط تمساح + تصاویر عجیب
[ چهارشنبه 91/4/28 ] [ 9:17 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

مردی که با پوشش کنتور نویس به زنان تنها در خانه تجاوز می کرد+عکس

 

غلامرضا سلطان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عوامل پلیس آگاهی شهرستان مرند در پی اطلاع از اقدام به ورود به عنف شخص ناشناسی به منازل مردم با جعل عنوان مامور کنتورنویس اداره گاز، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.وی افزود:

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/4/27 ] [ 10:23 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

جام جم آنلاین: دو متهم که با ربودن یک دختر جوان، او را در باغی اطراف شهریار مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، تحت تعقیب قرار گرفته و یکی از آنها دستگیر شد.

به گزارش جام‌جم، اوایل تیرماه دختر جوانی

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/4/27 ] [ 2:43 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های شیعه) – بر اساس گزارشی که روزنامه ایندیپندنت منتشر کرده است، صدها دختر زیر 18 سال مصری در طول تعطیلات تابستانی به اجبار پدران خود با گردشگرانی که از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به آنجا سفر می کنند، مجبور به همخوابگی می شوند.

به گزارش شفقنا به نقل از بی بی سی بر اساس این گزارش

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/4/27 ] [ 2:40 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
تولد نوزاد دوسر در برزیل

تولد نوزاد دوسر در برزیل

به گزارش تعامل‌نیوز و به نقل از دیلی‌میرر، امسال برای بار دوم نوزادی با دو سر در برزیل متولد شد.

این دو نوزاد که در یکی از ایالت‌های شمالی برزیل با عمل سزارین به دنیا آمده‌اند، دارای مغز و نخاع جداگانه هستند. اما سایر اعضای بدنشان از جمله قلب بین آن‌ها مشترک است.

آن‌ها هم‌اکنون سالم هستند و از شیر مادرشان تغذیه می‌کنند.


[ دوشنبه 91/4/26 ] [ 3:11 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
چینی‌ها از اصرار دختران برای شباهت به باربی پول پارو می‌کنندآرایشگاه‌های زنانه مقر فروش لنزهای کوری!
 
رؤیای چشم‌های رنگی و شبیه‌تر شدن به الگوهای زیبایی ارائه شده از طرف غرب به سمت و سوی استفاده بی‌رویه از لنزهای آرایشی کشیده شده است و بعد از داروخانه‌ها و فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی، حالا نوبت به آرایشگاه‌های زنانه رسیده است تا پاتوقی برای عرضه لنزهای آرایشی غیر‌استاندارد و کور‌کننده شوند.
[ دوشنبه 91/4/26 ] [ 2:19 صبح ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

دختر ایرانی به علت بیماری در یخچال زندگی می کند!!

مائده هفت ساله لحظات عمرش را با درد جانکاهی در قلبش سپری می کند و درحالی چشم به راه نقطه امیدی برای ادامه زندگی است که به دلیل دمای بالای بدنش جانپناهی جز یخچال ندارد! زمستان ها سرفه می کند و تابستان ها از فرط گرما ساعتی را در یخچال خانه می نشیند تا نفسش بند نیاید.
[ یکشنبه 91/4/25 ] [ 10:55 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
<      1   2      
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 231
کل بازدیدها: 1022857