سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ
برای رایانه؛

به صورت سه بعدی بیلیارد بازی کنید + دانلود

Backspin Billiards Deluxe Pool یک بازی سه بعدی واقعا زیبا با گرافیک واقعی که شما را ساعت ها سرگرم می کند.

   این بازی بیلیارد شامل مراحل  game 9-ball, 8-ball, Euro 8-ball, Cutthroat, 3-ball, Golf14.1 Continuous, Trick Shots می باشد که شما می توانید به صورت انتخابی هر کدام از بازی ها را انجام دهید. قابلیت بسیار مهم این بازی که این بازی بسیار زیبا را از رقبای خود متمایز می کند این است که شما با نشانه گیری توپ مورد نظر مسیر حرکت توپ به شما نشان میدهد تا افراد غیر حرفه ای بتوانند به آسانی از این بازی لذت ببرند. در انتخاب  بازیهای 8-ball و 9-ball شما می توانید با کامپیوتر و یا اشخاص دیگر بازی کنید. کامپیوتر شامل چندین سطح سختی می باشد با تعیین هر کدام می توانید خود را برای مبارزات سخت آماده کنید.

[ جمعه 92/5/11 ] [ 2:6 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

نسخه جدید مرورگر کروم ارائه شد + دانلود

اینجا می توانید آخرین نسخه مرورگر کروم را برای ویندوز دانلود کنید.
مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد.
[ جمعه 92/5/11 ] [ 1:56 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
نرم‌ افزار نوا، نرم‌افزاری است که شما با آن می­ توانید جدیدترین سخنرانی‌ها، مداحی‌های پخش شده در فضای وب، سرودها و … را گوش دهید.

نرم‌ افزار نوا، نرم‌افزاری است که شما با آن می­ توانید جدیدترین سخنرانی‌ها، مداحی‌های پخش شده در فضای وب، سرودها و … را در اختیار داشته باشید و آنها را به صورت آنلاین، بدون نیاز به دانلود آنها، گوش دهید و لذت ببرید.فقط کافی است نرم‌افزار را باز کنید تا تمام کارها به صورت خودکار انجام شود. 

ادامه مطلب ودانلود...

[ جمعه 92/3/31 ] [ 9:53 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

برای کار با هر وسیله ای نیاز به این دارید که ابزارهای آن را تقویت کنید. انسان با خوردن غذا است که تقویت می شود و رایانه نیز باید با استفاده از نرم افزارهای مختلف تقویت شود.

jv16 PowerTools   نرم افزار قدرتمند بهینه سازی که دارای تمامی ابزارهای بهینه سازی ویندوز در تمامی زوایا می باشد، حقیقاً یکی از بهترین نرم افزارهای بهینه سازی می باشد. نرم افزار پیش رو توانایی بهینه سازی ویندوز 2000 ، xp ، vist و 7 و ویندوز 8 را دارا است. این نرم افزار دارای بیش از 40 ابزار بهینه سازی ویندوز می باشد که در ادامه مطلب برخی از آنها را به اختصار توضیح داده ایم.
ادامه مطلب ودانلود ...

[ جمعه 92/3/31 ] [ 9:49 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
رایانه؛

سرعت ویندوزتان را افزایش دهید؟ + دانلود

"Glary Utilities Pro" یک نرم افزار قدرتمند برای بهینه سازی و افزایش کیفیت ویندوز رایانه شما است، شما می توانید علاوه بر آشنایی بیشتر با این برنامه کاربردی، آن را به صورت رایگان در این خبر دریافت کنید.

   "Glary Utilities Pro" نام  مجموعه ای سودمند از ابزارهای

مختلف و قدرتمند برای افزایش کیفیت و سرعت ویندوز شما است.

[ جمعه 92/3/31 ] [ 9:41 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

BoxCryptor

BoxCryptor 1.5.409.147 نرم افزاری جهت رمز گذاری بر روی فایل ها و پشوه ها می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود فایل های خود را بر اساس استاندارد AES-256 رمز گذاری نموده و از دسترس دیگران به انها جلوگیری نمائید. تمامی فایل های رمزگذاری شده شما در یک پوشه ذخیره می شوند و در همه سیستم عامل ها حتی سیستم عامل Mac غیر قابل دسترس خواهد شد و تنها افرادی که رمز را داشته میتوانند فایل ها را باز نمایند. قالب توجه می باشد که این نرم افزار فایل های را بصورت یک دیسک مجازی رمز گذاری مینماید که باعث بالا رفتن امنیت انها می شود

 

دانلود...

[ شنبه 91/12/5 ] [ 12:8 صبح ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
<      1   2      
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 66
کل بازدیدها: 1022238