سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ
ویژه اندرویدی ها؛
پروین اعتصامی یکی از بزرگترین شاعران زن ایرانی است، که دارای اشعار فراوانی است، حال تمامی آن ها در یک برنامه جمع آوری شده اند.
 پروین اعتصامی یکی از بزرگترین شاعران زن ایرانی و معاصر است که از وی ابیات سروده شده فراوانی وجود دارد، حال برنامه نویسان کشورمان تمامی آثار این شاعر بزرگ را در نرم افزار به عنوان "پروین اعتصامی" جمع آوری کرده اند و به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده اند. از میان اشعار پروین که دارای درون مایه غنیمت داشتن وقت و فرصت ها، نصیحت های اخلاقی، انتقاد از ظلم و ستم به مظلومان و ضعیفان و ناپایداری دنیا است، 65 قطعه به صورت مناظره وجود دارد. در این برنامه می توانید اندازه و نوع فونت فهرست و متن اشعار را تغییر دهید و یا در صورت صلاح دید آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.
 
[ دوشنبه 93/8/12 ] [ 9:4 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

برای اندروید و جاوا؛

بازی Hill Climb Racing یکی از اعتیاد‌ آور‌ترین و البته هیجان‌ انگیزترین بازی‌های رانندگی است، با نیوتن بیل همراه شوید تا بلندترین و سخت‌ترین تپه‌ها را فتح کنید. (نسخه اندروید به روز شد)

  در بازی Hill Climb Racing شما وسیله‌های نقلیه متفاوتی از جمله ماشین، تانک، موتور و... دارید که بعد از انتخاب وسیله نقلیه مورد نظر و جاده بازی شروع می‌شود، سعی کنید سکه‌هایی که در مسیر راه‌تان هست را جمع کنید و با نهایت سرعت حرکت کنید تا به موقع سوخت وسیله نقلیه را پر کنید. با سکه‌های جمع شده می‌توانید وسلیه نقلیه مورد نظرتان را بخرید و یا آن را ارتقا دهید. در واقع این بازی یکی از جالب‌ترین و اعتیاد‌ آور‌ترین بازی‌های رانندگی است که بر اساس فیزیک برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی ساخته شده است. در این نسخه از بازی ماشین پلیس، آمبولانس و محیط‌هایی جدید به بازی اضافه شده است.


[ دوشنبه 93/8/12 ] [ 9:2 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
از این به بعد؛
با این نرم افزار دیگر نیازی نیست هر کاری را به صورت دستی انجام دهید، چون اندروید همه را برای شما انجام خواهد داد!
 AutomateIt Pro یک نرم افزار کاربردی با هدف زندگی راحت برای سیستم عامل اندروید می باشد.

[ دوشنبه 93/8/12 ] [ 8:54 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

گوشی یا تبلت هوشمند خود را فارسی سازی کنید + آموزش تصویری

برخی از گوشی های اندرویدی از زبان شیرین فارسی پشتیبانی نمی کنند، برای رفع این مشکل می توانید نرم افزار MoreLocale 2 را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.
 
[ جمعه 93/2/5 ] [ 8:26 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

با تلفن همراه خود صحبت کنید و به آن دستور دهید + دانلود نرم افزار

دیگر برای کارکردن با گوشی یا تلت نیازی به لمس یا زدن دکمه ی خاصی نیست، بلکه از این به بعد می توانید به صورت صوتی به گوشی دستور دهید.
[ جمعه 93/2/5 ] [ 8:20 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
برای اندرویدی‌ها؛

118 در گوشی شما + دانلود نرم افزار

همه ما در صورت نیاز شماره تلفن اداره ای یا دوستان و آشنایان با 118 تماس می گیریم، اما دریچه با معرفی نرم افزار ایرانی 118 کار شما را آسان می کند.
[ جمعه 92/9/15 ] [ 3:47 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
برای اندروید؛

توانایی خود را در پارک کامیون ها نشان دهید + دانلود بازی

این بازی Crazy Parking Truck King 3D شما را به یک راننده کامیون حرفه ای تبدیل می کند و شما باید قدرت رانندگی خود را در پارک کردن کامیون ها ثابت کنید.

  حتما شما هم دوست دارید رانندگی با ماشین های غول پیکر را تجربه کنید و خود را یک راننده ی کامیون و تریلر بدانید. این بازی Crazy Parking Truck King 3D یک شبیه ساز رانندگی با ماشین های غول پیکر است که می تواند یک کلاس آموزشی برای شما باشد. اگر در پارک کردن ماشین خود با مشکل مواجهه هستید، به شما پیشنهاد می کنیم برای رفع این مشکل حتما این بازی Crazy Parking را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. در این بازی باید ماشین های خریداری شده را از گمرک به پارکینگ کارخانه منتقل کرده و به بهترین روش ممکن آن ها را پارک کنید. از ویژگی های اصلی بازی می توان به دارا بودن گرافیک سه بعدی اشاره نمود.


عکس هایی از نمایه بازی:





قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم بازی: 11.7 مگابایت
 منبع yjc.ir


[ پنج شنبه 92/7/25 ] [ 8:31 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
برای اندروید؛

با Painter یک طراح حرفه ای شوید + دانلود

این نرم افزارPainter شما را به یک نقاش و طراح فوق العاده حرفه ای تبدیل می کند و شما می توانید ایده ها و افکار خود را در نرم افزار پیاده سازی کنید.
[ پنج شنبه 92/7/25 ] [ 8:29 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
برای اندروید؛

با نصب این برنامه تصاویر گرافیکی زیبا خلق کنید + دانلود

Magic Fluids برنامه جالبی است که با استفاده از آن می توانید به خلق صحنه های زیبا و جادویی اقدام کنید.yjc
[ پنج شنبه 92/7/25 ] [ 8:27 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
با استفاده از نرم افزار Solar Charger تنها کافی است تا گوشی خود را در آفتاب بگذارید تا شارژ شود.
 گوشی خود را با استفاده از انرژی خورشید شارژ کنید. کافی است تا نرم افزار را اجرا کنید و گوشی خود را مقابل آفتاب گذاشته و شارژ شدن آن را به نظاره بنشینید.
[ جمعه 92/6/22 ] [ 1:1 صبح ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 65
کل بازدیدها: 1022488