سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

اس ام اس تبریک تولد
اس ام اس روز معلم
اس ام اس با موضوع خداوند
اس ام اس رفاقتی لوتی
اس ام اس دوستانه
اس ام اس سربازی
اس ام اس نارفیقی
اس ام اس سرکاری
اس ام اس آشتی معذرت
اس ام اس بوسه
اس ام اس جدایی خداحافظی
اس ام اس عاشقانه خنده دار!
اس ام اس فلسفی عارفانه
اس ام اس فراموشی
اس ام اس غمگین
اس ام اس پرسپولیسی
اس ام اس استقلالی
اس ام اس بی معرفتی
اس ام اس عاشقانه

بوسیدن قول ماندن نیست شروع با هم بودنه

درک وهم را فهمیدن و حس به هم رسیدنه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 گفتی که می بوسم تو را ، گفتی تمنا می کنم ،

گفتی اگر بیند کسی ، گفتم که حاشا می کنم

گفتی اگر از پای خود زنجیر عشقت وا کنم ،

گفتم ز تو دیوانه تر دانی که پیدا می کنم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بوسه یعنی لذت دلدادگی ، لذت از شب لذت از دیوانگی

بوسه آغازی برای ما شدن ، لحظه ای با دلبری تنها شدن

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بوسه تنها تصادفیه که خسارت نداره…آغوش تنها پارکینگه که جریمه نداره…

میای باهم تصادف کنیم بریم پارکینگ!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اگه میشد با بوس شارژت کنم ، اینقدرمی بوسیدمت که دائمی بشی!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

B♥♥O♥♥O♥♥O♥♥O♥♥O♥♥O♥♥O♥♥O♥O♥♥S

اینم یه مسج پربوس واسه شیرین ترین دوست

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


[ چهارشنبه 91/6/29 ] [ 4:21 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 1021156