سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

عذرخواهی رسمی سامسونگ از مردم ایران

عذرخواهی رسمی سامسونگ از مردم ایران

شرکت سامسونگ کره جنوبی سرانجام س از چند هفته تاخیر، با انتشار بیانیه‌ای رسمی در بخش فارسی سایت این شرکت به دلیل پخش تیرز تبلیغاتی ضد ایرانی محصولات این شرکت در یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی، به‌طور رسمی از مردم ایران عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، متن کامل بیانیه‌ شرکت سامسونگ به این شرح است:

شرکت سامسونگ الکترونیکس بدین وسیله ابزار تاسف شدید خود را از سوءتفاهم پیش آمده درباره کلیپ تبلیغاتی پخش شده توسط شرکت تلویزیونی کابلی اسرائیلی HOT اعلام می‌دارد. بدین وسیله شرکت سامسونگ نداشتن اطلاع و همکاری را در زمینه ساخت و تهیه ویدیو کلیپ ساخته شده توسط شبکه کابلی HOT را به اطلاع عموم می‌رساند.

قابل توجه است که کلیپ پخش شده از شبکه کابلی HOT نه منظور تبلیغ محصول گالاکسی تب سامسونگ، بلکه تنها به عنوان جایزه قرعه کشی این شبکه استفاده شده است و شرکت سامسونگ هیچ‌گونه ارتباطی با کلیپ تبلیغاتی ذکر شده نداشته است.

دفتر سامسونگ الکترونیک تهران به محض اطلاع از تهیه و پخش این ویدیو کلیپ اعتراض شدید خود را به دفتر مرکزی سامسونگ اعلام کرده و در اولین اقدام شرکت سامسونگ الکترونیکس کره از هرگونه تامین این محصول برای شبکه ذکر شده جلوگیری می‌کند.

لازم به ذکر است که شرکت سامسونگ الکترونیکس مجددا تاسف خود را از بابت هرگونه سوءتفاهم به وجود آمده در مورد ارتباط شرکت سامسونگ با این ویدیو کلیپ اظهار می‌کند و سامسونگ به عنوان یک عضو جامعه جهانی متعهد به احترام به مردم و فرهنگ غنی ایرانی در سراسر جهان است.

به گزارش ایسنا در تیزر تبلیغاتی یکی از محصولات سامسونگ که چندی پیش از سوی یک شبکه‌ اسرائیلی پخش شد، به صورت کامل مغرضانه و بی‌شرمانه، مردم ایران به عنوان افرادی عقب مانده و جنگ‌طلب معرفی شدند!


[ یکشنبه 91/4/25 ] [ 10:40 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 127
بازدید دیروز: 107
کل بازدیدها: 1023606