سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

واکنش مجری صرفا جهت اطلاع به افشای کارنامه تحصیلش
واکنش مجری صرفا جهت اطلاع به افشای کارنامه تحصیلش دیروز دیدم مدرک لیسانس مرا از راههای کاملا قانونی (!) روی اینترنت گذاشته اند و اینکه فلانی شیمی خوانده و بیسواد است و به بقیه ایراد میگیرد و کذا و کذا ... عرق شرم به پیشانی دارم از نوشتن این کلمات و باورم این است که کمال نادانی است دانش آدمها را از روی اعداد کارنامه تحصیلیشان بسنجیم و هرچند این دوستان خودشان قادرند به سادگی در تمام وجوه زندگی ما سرک بکشند، گفتم بد نیست این کارنامه ارشد من را هم داشته باشند.


محمد دلاوری مجری بخش خبری صرفا جهت اطلاع با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فیس بوک نسبت به افشای کارنامه کارشناسیش در برخی سایتهای خبری واکنش نشان داد.



به گزارش بازتاب؛ دلاوری ضمن نوشتن متن ذیل کارنامه کارشناسی ارشد خود را نیز که با معدل 19.75 فارغ التحصیل شده است منتشر کرده است:



بی هیچ علاقه ای در نوجوانی شیمی خواندم، خواندن با اعمال شاقه بود چون تمام حواس من پی ادبیات و فلسفه و سینما بود و به جای کلاس درس پاتوق من نشت های فرهنگی و تحریریه رسانه ها، به زحمت لیسانس گرفتم و این را در مصاحبه ها هم بارها گفته بودم ، دیروز دیدم مدرک لیسانس مرا از راههای کاملا قانونی (! روی اینترنت گذاشته اند و اینکه فلانی شیمی خوانده و بیسواد است و به بقیه ایراد میگیرد و کذا و کذا ...




عرق شرم به پیشانی دارم از نوشتن این کلمات و باورم این است که کمال نادانی است دانش آدمها را از روی اعداد کارنامه تحصیلیشان بسنجیم و هرچند این دوستان خودشان قادرند به سادگی در تمام وجوه زندگی ما سرک بکشند، گفتم بد نیست این کارنامه ارشد من را هم داشته باشند.

 


گفتنی است برخی سایتهای خبری نوشته بودند:

این آقای جهت اطلاع یا همون دلاوری خودمون که با انتقادای خودش از مسولین نیشگون های درست و حسابی می گرفت بی سر و صدا و بی اطلاع از صرفا جهت اطلاع رفت و جای خودش رو به رفیقش کامران نجف زاده داد.

 

 

یکی از انتقادای آقای صرفا جهت اطلاع عدم تخصص مسئولین با سمت هاشون بود که حالا با این عکس یه سوزن به آقای جوال دوز زن می زنیم.

محمد آقای دلاوری که الان در حین اشتغال داره کارشناسی ارشد علوم سیاسی می خونه تا پیش از این با کارشناسی شیمی آن هم با معدل در خشان 12 به شغل شریف خبرنگاری مشغول بوده....
بالاخره گهی زین به پشت و گهی پشت به زین ممد آقا.....

امیدواریم از این شوخی اول نیوزی ما دلگیر نشین و همون جنبه ای که از مسئولین انتظار داشتین خودتون هم به خرج بدین.






[ سه شنبه 91/6/7 ] [ 8:30 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 220
بازدید دیروز: 231
کل بازدیدها: 1023060