سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ
ترفند دیلیور نشدن اس ام اس ها برای شخصی که به شما ارسال میکند.امروز ترفندی را به شما آموزش می دهیم که اگر کسی بخواهد برای شما اس ام اس ارسال کند توی دردسر میوفته و میتونید از این نکته نهایت استفاده رو ببرید.


[ جمعه 91/11/20 ] [ 10:1 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

در این مطلب با یک سایت جدید و ساده برای دریافت فایل های cer&key آشنا می شوید و می توانید برنامه های نوکیا را به صورت قانونی نصب و استفاده کنید ! برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجه کنید.

 

ترفند موبایل

  ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/18 ] [ 2:33 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

ترفند موبایل : حتما شما هم عکس ها و یا ویدیوهایی دارید که دوست ندارید در گالری شما نمایش داده شود. در ادامه متن چند راه را برای انجام این کار برای شما عزیزان قرار داده ایم .

 توجه: متن آموزش در ادامه مطلب

گوشی نوکیا 5800

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/18 ] [ 2:31 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

به درخواست دوستانی که دارای گوشی های نوکیا دارای سیمبیان سری 60 ورژن 5 هستند این ترفند را قرار دادیم. همانطور که می دانید در بعضی برنامه ها و بازی های فول اسکرین برای 5800 گاهی اوقات یه اسکرین کیپد مانند عکس زیر میاد و مسلماً هم زیاد جالب نیست . در ادامه آموزش حذف این کنترل رو قرار دادم برای دریافت ترفند به ادامه ی متن بروید...

 

Nokia 5800

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/18 ] [ 2:29 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

در صورتی که شما نیز از سیم کارتهای دائمی و اعتباری ایرانسل و همراه اول بهره میبرید ، به جدیدترین سرویس ارائه شده توسط این شرکت یعنی GPRS توجه داشته اید. شما از طریق این سرویس میتوانید از طریق گوشی خود به اینترنت متصل شده و به سادگی در اینترنت به گشت و گذار مشغول شوید . ممکن است بنا به هر دلیلی این سرویس بر روی گوشی شما فعال نشده باشد. در این ترفند قصد داریم آموزش تنظیم دستی فعال سازی سرویس GPRS را بر روی گوشی های Motorola , Sony Erricson , Nokia به شکل قدم به قدم مطرح کنیم.

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/18 ] [ 2:26 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

امروز برای شما آموزش باز کردن کد قفل گوشی (lock code) گوشی های نوکیا را آماده کرده ایم که با رفتن به ادامه متن می توانید آموزش را مشاهده کنید.امیدواریم از این روش بتوانید به راحتی استفاده کنید و مفید واقع گردد.

 

Open mobile lock code

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/18 ] [ 2:23 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

ممکنه گوشی شما رو دزد ببره و گوشی دست شما نباشه اما حداقل میتونید نزارید اون هم ازش استفاده کنه! البته جایی شنیدم واسه این راه حل ما هم راهی برای دزد وجود داره اما کار هر کسی نیست و یه شخص حرفه ای باید سریال گوشی رو عوض کنه و شاید هم صحت نداشته باشه. برای مشاهده متن کامل به ادامه متن مراجعه فرمایید ...

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/18 ] [ 2:19 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

 آموزش ترفند غیر فعال کردن پیامک های تبلیغاتی ایرانسل  همراه اول 

جهت مشاهده آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

[ چهارشنبه 91/11/18 ] [ 2:12 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

ترفندهای گوشی نوکیا

#06#*
سریال نامبر گوشی را نشان میدهد ( IMEI )

#92702689#*
نمایش : سریال نامبر گوشی ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید.

#3370*
با این کد شما از حالت EFR استفاده خواهید کرد که باعث میگردد از حداکثر کیفیت صدای گوشی برخوردار شوید اما در عوض مصرف باطری شما کمی بالاتر خواهد رفت

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/18 ] [ 1:36 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
<      1   2   3      
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 139
بازدید دیروز: 231
کل بازدیدها: 1022979