سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

نرم افزار ذکر

 
 این نرم افزار دارای امکانات فراوانی است که از جمله آن  می توان به قرات آیات با صوت بسیار زیبا و دلنشین و نیز ترجمه صحیح آیات به زبان های مختلف از جمله زبان فارسی اشاره کرد.
 در ضمن این نرم افزار یک نرم افزار بین المللی است و از زبانهای مختلفی مانند Arabic, Bosnian, Dutch, English, French, German, Hebrew, Indonesian, Kurdish, Malay, Persian, Pashto, Russian, Spanish, Tatar, Tatar (Turkish transliteration), Turkish, Urdu, Uzbek پشتیبانی می کند که شما برای استفاده از آن می توانید زبان فارسی را انتخاب کنید.
 
 

[ شنبه 92/1/17 ] [ 2:45 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
برای تمام گوشی های همراه؛

نرم افزار جدید دروغ سنج + دانلود

اگر می خواهید بدانید که چه کسی به شما راست می گه و چه کسی دروغ؛ کافی تا این نرم افزار را بر روی گوشی همراه خود دانلود کنید.
 طرز استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است تنها کافی است از دوست خود بخواهید تا انگشت خود را بر روی صفحه گوشی همراه شما قرار دهد تا گوشی شما با اسکن انگشت و سنجیدن استرس و... دروغ و یا راستگویی را مشخص کند.


حالا می توانید نسخه جدید و به روز نرم افزار دروغ سنج را براساس نوع سیستم عامل گوشی همراه خود دانلود کنید.
البته  فراموش نکنید که این نرم افزارها بیشتر جنبه سرگرمی دارند و میزان خطای آنها بالاست.

دانلود و ادامه مطلب...

[ شنبه 92/1/17 ] [ 2:29 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

با دانلود این نرم افزار اندرویدی می توانید امکانات کاملی را در خصوص دسته بندی عکس ها در گالری خود داشته باشید. با Monte Gallery می توانید عکس ها را براساس مکان عکسبرداری و یا زمان دسته بندی کنید. همچنین امکان اضافه کردن یک متن توضیحی به عکس و یا حتی صدا فراهم است.


[ شنبه 91/11/21 ] [ 3:16 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

شاید گم شدن کنترل تلویزیون در منزل شما هم بارها و بارها اتفاق افتاده باشد.
پیدا کردن کنترل در بسیاری از مواقع به یکی از بزرگترین مشکلات ما تبدیل می شود ، کوچک است در همه جایی می تواند پنهان شده باشد ، پیدا کردنش بسیار سخت است.

نمایه ای از برنامه

[ شنبه 91/11/21 ] [ 3:15 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

دومینو بازی تمرکزی جذاب و مهیجی است که اکثرا با آن آشنایی دارید.در این باری شما تعدادی کارت دارید که باید این کارت ها را پشت سر هم بچینید که هیچ کارتی تغییر حالت ندهد. سپس با انداختن کارت اول به سمت کارت دوم کل کارت ها را به ترتیب بریزید.

 
 

برای دانلود اینجا را کلیک کنید


[ شنبه 91/11/21 ] [ 3:12 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

kids-alphabets نام نرم افزاری برای گوشی های ویندوز فون است که در یک محیط زیبا الفبای زبان انگلیسی را به کودکان آموزش می دهد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا هم الفبا و هم معادل انگلیسی اشیا و میوه هایی که روزانه با آنها سر و کار داریم را به کودک خود آموزش دهید.

 
 
 
 
*این نرم افزار بر روی ویندوز فون 7.5 و 8 قابل اجراست.

[ شنبه 91/11/21 ] [ 3:11 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

استفاده از Speedtest.net ساده ترین راه برای تشخیص قدرت و سرعت اینترنت موبایلتان است.

شما با استفاده از این نرم افزار می توانید ببینید آیا واقعا سرعت وعده داده شده توسط شرکت ها را دریافت می کنید یا نه. همچنین می توانید سرعت دانلود و آپلود اینترنت گوشی خود را ببینید./ط
 
 

*قابل اجرا در ویندوز فون 8

[ شنبه 91/11/21 ] [ 3:10 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

Reading Lens نام نرم افزاری است که برای موبایل های ویندوز فون طراحی شده است. این نرم افزار با قابلیت تنظیم قدرت بزرگنمایی لنز می تواند حتی جای عینک شما را هم بگیرد. با استفاده از این نرم افزار متون ریز را نیز به راحتی از طریق صفحه نمایش موبایل مطالعه کنید.

 

 

[ شنبه 91/11/21 ] [ 3:8 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

در این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز شما باید با یک ماشین در شب با تمامی سرعت خود رانندگی کرده و در نهایت دقت ماشین ها و موانعی که در جاده موجود است را پشت سر بگذارید.

 



برای دانلود اینجا را کلیک کنید


[ شنبه 91/11/21 ] [ 3:6 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

Bluetooth Music Player نرم افزاری جالب و بسیار مفید برای گوش دادن به موسیقی از طریق بولوتوث است. با استفاده از این نرم افزار می توانید آهنگ هایی که در گوشی دیگری در حال اجراست را نیز بشنوید و به طور دست جمعی موسیقی گوش کنید.این نرم افزار این کار را از طریق اتصال بلوتوث به گوشی دیگردوستانتان امکان پذیر می کند.

 توجه کنید که این نرم افزار باید در هر دو گوشی نصب باشد.

 



[ شنبه 91/11/21 ] [ 3:5 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 150
بازدید دیروز: 140
کل بازدیدها: 1025132