سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

مستأجرید؟ حتما بخوانید
جام جم آنلاین: یک گوشه تابستان با افزایش دغدغه‌های مستأجرها گره خورده! راهنمایی‌های پی‌آمده را بخوانید تا با برخی مشکلات احتمالی درگیر نشوید.

هنگام پرداخت هزینه‌های موسوم به شارژ ساختمان از مدیر ساختمان درخواست رسید یا شماره حساب کنید تا پس از انقضاء مدت اجاره مالک نتواند مدعی پرداخت نکردن هزینه‌های مشترک ساختمان شود.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/5/2 ] [ 3:31 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

در آستانه ی ماه مبارک رمضان کارشناسان توصیه هایی برا ی وعده های سحری وافطار دارند که برخی از آنها بدین شرح است:

توصیه هایی برای سحر وافطار

توصـیـه‌هـای سـحـری

1- وعده سحری، معادل ناهاری است که در روزهای عادی می‌‌ خوردید؛ یعنی انواع غذاهای برنجی را می ‌توانید در این وعده بگنجانید.

2- می ‌توانید 10 تا 12 قاشق غذاخوری برنج پخته (البته کمی ‌چرب‌ شده با روغن زیتون یا روغن کانولا) را همراه انواع خورش ‌های سنتی در این وعده میل کنید.

3- خوردن سالاد در این وعده، بخشی از آب مورد نیاز بدن تان را تامین خواهد کرد و البته بهتر است که چاشنی آن، آبلیموی تازه یا سرکه بالزامیک و روغن زیتون باشد.

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/4/30 ] [ 9:56 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
استخدام 30 هزار نفر در ادارات دولتی
 
ناوندی با اشاره به اولویت دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در آزمونهای استخدامی افزود : براساس اعلام نیاز دستگاهها مختلف در استانها مجوز تامین نیرو ابلاغ و پس از گزینش های علمی افراد برتر استخدام می شوند .

واحد مرکزی خبر: سی هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه ها براساس مجوز دولت امسال در ادارات استخدام می شوند.

مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور در شهرکرد گفت : براساس دستور العمل ، جذب و ساماندهی نیروهای جدید از سوی استانداریها و بر اساس تخصص و تعهد افراد انجام می گیرد .

ناوندی با اشاره به اولویت دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در آزمونهای استخدامی افزود : براساس اعلام نیاز دستگاهها مختلف در استانها مجوز تامین نیرو ابلاغ و پس از گزینش های علمی افراد برتر استخدام می شوند .

او ، همچنین بکار گیری فرمانداران و بخشداران ، خارج از چارت سازمانی وزارت کشور را براساس قوانین مجاز دانست و گفت : هر وزارتخانه ای موظف به تامین نیروی خود از درون سازمان خود است ، اما درصورت نیاز به تخصص افرادی خارج از سازمان ، تا 15 درصد نیروی خود را به صورت مامور می توانند از وزارتخانه های دیگر تامین کنند .


[ جمعه 91/4/30 ] [ 9:52 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

دوستان وکاربران گلم سلام

فرا رسیدن ماه رمضان ، ماه بارش باران رحمت الهی مبارک

ماه مبارک آمد، ای دوستان بشارت
کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت
آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز
باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت

عازم یک سفرم ، سفری دور به جایی نزدیک

سفری از خود من تا به خودم ، مدتی هست نگاهم

به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست

التماس دعا


[ جمعه 91/4/30 ] [ 9:19 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
 این مطلب را تا انتها بخوانید و متوجه شوید که اسم‌تان رنگ دارد و شناسایی این رنگ خیلی در موفقیت شما موثر است. روان‌شناسان می‌گویند؛ همه ما به نحوی تحت‌تاثیر رنگ‌ها هستیم و به عبارت دیگر (خود) واقعی‌مان را با این رنگ‌ها نشان می‌دهیم.
 

به گزارش افکارنیوز به نقل از برترین ها، برای اسم هر فرد رنگ مخصوصی وجود دارد که می‌تواند بر زندگی او تاثیر بگذارد. جالب است نه؟! این‌که شما بدانید برای اسم‌تان رنگ مخصوصی وجود دارد و می‌توانید راز شخصیتی خود را از لابه‌لای آن دریابید! باید بسیار جالب و هیجان‌انگیز باشد. پس به موارد زیر به ترتیب ذکر شده کاملا توجه کنید:

 


  ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/4/28 ] [ 3:25 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
خاطرات یک عاقد
حکایت از آنجا آغاز شد که پدر عروس می گفت : مهریه باید 240 سکه طرح قدیم باشد و خانواده داماد می گفتند باید طرح جدید باشد. پس از کشمکش زیاد آنها را به بیرون از دفتر هدایت کردیم. درحیاط بزرگ دفتر جدل همچنان ادامه داشت .. جدلی که من از تراس بالا شاهدش بودم...تا بالاخره به خیابان کشیده شدند و رفتند تا سوار ماشین ها شوند و بروند.
[ سه شنبه 91/4/27 ] [ 10:28 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
<      1   2   3   4      
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 139
بازدید دیروز: 152
کل بازدیدها: 1025273