سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ
برای اندروید؛

بازی Fruit Ninja Sword + دانلود

در این نسخه از بازی که نسبت به دیگر نسخه ها از گرافیک بالاتری برخوردار است شما به دنیای پررنگ میوه ها وارد می شوید تا سرگرمی جدیدی را تجربه نمایید. با شمشیر تیز و برنده تان میوه ها را نشانه بگیرید و از وسط به دو نیم تبدیل کنید. این نسخه کار شما را سخت تر نموده، چرا که دنیای میوه ها این بار شلوغ تر شده و تلاش بیشتری برای رسیدن به قدرت یک نینجا را لازم دارد. از ویژگی های این بازی می توان به حالت تک نفره آن، کاهش نوع میوه ها و اجرای سریع آن اشاره کرد.
 

 


  برای دانلود اینجا را کلیک کنید

نسخه: 1.1.1.36
حجم فایل: 12.3 مگابایت
منبغ yjc


[ جمعه 92/5/25 ] [ 10:5 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
نرم افزار  ویژه کنکوری ها؛

این نرم افزار در انتخاب رشته به شما کمک می‌کند + دانلود

با توجه به اعلام اولیه نتایج کنکور، شما با کمک این نرم افزار می توانید در تمام گروه های آزمایشی یک انتخاب رشته صحیح و آگاهانه داشته باشید .

 این نرم افزار شامل معرفی رشته های دانشگاهی ایران است تا در انتخاب رشته انتخابی درست داشته باشید همچنین مطالب مفید شامل قوانین آموزشی دانشگاه ها ، نحوه سهمیه بندی رشته ها و دانشگاه ها و همچنین انواع پذیرش در دانشگاه های ایران می باشد به آن افزوده شده است .

 

 
[ جمعه 92/5/18 ] [ 1:37 صبح ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
ماه مبارک رمضان؛

بسته نرم افزاری ویژه شب قدر + دانلود

با فرا رسیدن شب قدر دریچه فناوری اطلاعات مجموعه ای از تصاویر و نرم افزارهای مذهبی مناسب این شب را برای شما کاربران آماده است.
؛ شب قدر، بزرگ‏ترین، شریف‏ترین و پر رمز و رازترینِ شب‏ ها در چرخه زمان است. کدام لسان است که در توصیف این شب قاصر نگردد و کدام عقل و تدبیر است که در فهم آن مبهوت و متحیر نماند؛ شبی که به فرموده حضرت امام صادق علیه‏ السلام ، قلب ماه رمضان، به شمار می‏ آید. با توجه به فرا رسیدن شب قدر  مجموعه ای از بهترین نرم افزارها و والپیپرهای متناسب با این شب عزیز برای کاربران آماده کرده است.

[ سه شنبه 92/5/8 ] [ 12:15 صبح ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
برای اندروید؛
دعای جوشن کبیر دعایی است که جبرئیل به پیامبر آموخته است و مسلمانان در شب قدر می خوانند.

دعای جوشَن کبیر دعایی پر فضیلت است برای شیعیان که در آن خدا به نام‌ها و صفات گوناگون که در آیات و روایات اسلامی آمده‌ است خوانده می‌شود. خواندن این دعا در شب‌های قدر توسط شیعیان انجام می‌شود این دعا را جبرئیل به پیامبر اسلام آموزش داده‌است. این دعا از 100 فصل تشکیل شده‌ است که پس از پایان هر بخش، عبارت «سُبْحَانَکَ یَا لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنَا مِنَ النَّارِ یَا رَبِّ» خوانده می‌شود.

ادامه مطلب و دانلود...

[ سه شنبه 92/5/8 ] [ 12:9 صبح ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

نرم افزار ویژه شهات حضرت علی (ع) + دانلود

نرم افزار هزار و یک داستان امام علی (ع) به مناسبت سالروز شهادت این امام معصوم تولید شده است.

  نرم افزار هزار و یک داستان امام علی (ع  (  مرجع کامل زندگینامه و اتفاقات و رویدادهایی است که در زمان زندگانی امام علی (ع) رخ داده و نیز شامل موضوعاتی از قبیل تولد ، جوانمردی و نوجوانان ، حکایت های شگرف و ... سایر موضوعات در رابطه با آن امام معصوم می باشد.

 

همچنین این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و تنها با کلیک بر روی آیکون برنامه اجرا می شود کهشما می توانید با کپی کردن فایلهای نرم افزار در فلشمموری خود در صورت نیاز از آن در محل های مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنید.


برای دانلود نرم افزار " هزار و یک داستان امام علی (ع)" کلیک کنید

 


[ سه شنبه 92/5/8 ] [ 12:6 صبح ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

با تمام قوا از مرز های کشور خود دفاع کنید + دانلود بازی

دشمنان به سرزمین شما حمله کرده اند شما باید با تمام قوا از مرز های کشور خود دفاع کنید. هم اکنون می توانید این بازی اکشن را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.
 اگر تمایل به یک بازی جنگی تدافعی خوب, برای گوشی اندروید خود را دارید تا در زمان فراغت از آن لذت ببرید. ما این گیم را به شما توصیه می کنیم که در کنار گرافیک معمولی خود از یک گیم پلی روان و عالی برخوردار است و داستانی از یک جنگ برای دفاع از مرز و بوم یک سرزمین را روایت می کند.

[ چهارشنبه 92/5/2 ] [ 11:0 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

رویاهای گوریل GorTiki Quest + دانلود بازی

شما در بازی GorTiki Quest که برای گوشی های اندرویدی طراحی شده است؛ همراه گوریل خواهید بود. شما باید به گوریل کمک کنید تا به آرزو هایش برسد.
 در بازی سرگرم کننده GorTiki Quest با یک گوریل همراه شوید تا قدم به قدم او را برای رسیدن به آرزوهایش یاری کنید. او می خواهد خانه ای بسازد تا دیوارهایش از شاخ و برگ های درختان موز باشد تا بتواند موزهای زیادی برای زندگی و خوردن فراهم کند. شما ماموریت دارید به او کمک کنید تا با گذر کردن از موانع و پرش از روی جدول ها رویای ساختن یک خانه موزی را به حقیقت نزدیک کنید.



 

ادامه مطلب و دانلود ...

[ چهارشنبه 92/5/2 ] [ 10:58 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
با کمی فکر...

پرندگان را نجات دهید + دانلود

اگر به دنبال یک بازی فکری با گرافیک عالی و حجم کم هستید, دریچه این بازی اعتیاد آور و جذاب را به شما پیشنهاد می کند.

   Save My Bird یکی از بهترین بازی های پازل برای سیستم عامل اندروید است. شما باید بلوک های هم رنگ را پیدا کرده و آن ها را منفجر کنید. این بازی، یک گیم اعتیادآور است و می تواند شما را مدت ها سرگرم کند. می توانید دوستان خود را به چالش بکشید. اگر می خواهید که پرندگان را نجات دهید، باید سعی کنید تا بلوک های هم رنگ را در سریع ترین زمان ممکن از بین ببرید.


[ چهارشنبه 92/5/2 ] [ 10:56 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

مبارزه ماشین ها + دانلود بازی

اتومبیل خود را انتخاب کنید و با تمام سرعت و قدرت به رقابت با حریفانتان بپردازید.

  بازی مبارزه ماشین ها Car fighting demo 1.1 یک بازی جذاب  است که شما باید با ماشین انتخابی خود به مبارزه با ماشین های دیگر بروید و با تمام سرعت در پیست برانید و حتی می توانید رقیبان خود را به چالش بکشید و با آنها وارد جنگ بشوید. این بازی اندروید دارای گرافیک و گیم پلی بسیار زیبایی است.


ادامه مطلب ودانلود ...

[ چهارشنبه 92/5/2 ] [ 10:54 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]

مدال طلایی دو و میدانی المپیک را بدست بیاورید + دانلود بازی

"دو و میدانی "یک بازی ورزشی جدید برای گوشی اندرویدی است. در این بازی شما باید سعی کنید در رشته های مختلف دو میدانی مدال طلا کسب کنید.

بازی ورزشی دو میدانی که جزو مدال آور ترین ورزش های المپیک به شمار می رود و این ورزشکاران در بلندای قله اسکاندیناوی ورزش می کنند و خود را برای مسابقه آماده می کنند در این بازی اندروید شما می توانید اکثر ماده های ورزش دو میدانی را انجام دهید و با استفاده از کلیدهای کنترلی آنها را هدایت کنید. تا به قهرمانی و مدال طلای المپیک برسید.


ادامه مطلب ودانلود...

[ چهارشنبه 92/5/2 ] [ 10:51 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 140
کل بازدیدها: 1025035