سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

اس ام اس تبریک تولد
اس ام اس روز معلم
اس ام اس با موضوع خداوند
اس ام اس رفاقتی لوتی
اس ام اس دوستانه
اس ام اس سربازی
اس ام اس نارفیقی
اس ام اس سرکاری
اس ام اس آشتی معذرت
اس ام اس بوسه
اس ام اس جدایی خداحافظی
اس ام اس عاشقانه خنده دار!
اس ام اس فلسفی عارفانه
اس ام اس فراموشی
اس ام اس غمگین
اس ام اس پرسپولیسی
اس ام اس استقلالی
اس ام اس بی معرفتی
اس ام اس عاشقانه

هنوز فرصت هست ، هنوز می شود از چشمهای بارانی دری گشود

 به معنای اولین خورشید و پشت حوصله عشق زندگانی کرد

************************

 

با من که شکسته ام کمی راه بیا / بالی بگشا و گاه و بیگاه بیا

آزرده مشو بیا گناه از من بود / گفتم که مقصرم تو کوتاه بیا .

************************

دلربایانه دگر بر سر ناز آمده ای / از دل ما چه به جا مانده که باز آمده ای ؟

************************

 همیشه رفتن بهترین نیست،گاهی میان رفتن وماندن هیچ فرقی نیست

چه قهر باشیم چه آشتی،اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند

************************

قهر مکن ای فرشته روی دلارا

ناز مکن ای بنفشه موی فریبا

طعنه و دشنام تلخ اینهمه شیرین

چهره پر از خشم و قهر اینهمه زیبا

ناز تو را میکشم به دیده منت

سر به رهت مینهم به عجز و تمنا

************************

اینقدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شوم ،

اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد ، خدا اینقدر بزرگ نبود

************************

منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم

منو بخشیدی و من چشمامو بستم

تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم

که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم

منو ببخش ، منو ببخش

************************


[ چهارشنبه 91/6/29 ] [ 4:19 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 1022017