سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

اس ام اس تبریک تولد
اس ام اس روز معلم
اس ام اس با موضوع خداوند
اس ام اس رفاقتی لوتی
اس ام اس دوستانه
اس ام اس سربازی
اس ام اس نارفیقی
اس ام اس سرکاری
اس ام اس آشتی معذرت
اس ام اس بوسه
اس ام اس جدایی خداحافظی
اس ام اس عاشقانه خنده دار!
اس ام اس فلسفی عارفانه
اس ام اس فراموشی
اس ام اس غمگین
اس ام اس پرسپولیسی
اس ام اس استقلالی
اس ام اس بی معرفتی
اس ام اس عاشقانه

عشقت کرده توو جون من ریشه / تو قهرمان منی همیشه

بذار بگن هرچی که دوست دارن / تیمی استقلال من نمیشه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

این اس اس منه / دوسش دارم خیلی زیاد

قهرمانی بهش میاد/ دوسش دارم خیلی زیاد !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

استقلاله قهرمانه  / تیمی که حریف نداره

شب تاره لنگ پاره /  تیمی که چاره نداره !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خون تا ابد سرخ خواهد ماند ،  البته درون رگهای آبی !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


[ چهارشنبه 91/6/29 ] [ 4:34 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 65
کل بازدیدها: 1022495