سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاره کم سنه
 
قالب وبلاگ

اس ام اس تبریک تولد
اس ام اس روز معلم
اس ام اس با موضوع خداوند
اس ام اس رفاقتی لوتی
اس ام اس دوستانه
اس ام اس سربازی
اس ام اس نارفیقی
اس ام اس سرکاری
اس ام اس آشتی معذرت
اس ام اس بوسه
اس ام اس جدایی خداحافظی
اس ام اس عاشقانه خنده دار!
اس ام اس فلسفی عارفانه
اس ام اس فراموشی
اس ام اس غمگین
اس ام اس پرسپولیسی
اس ام اس استقلالی
اس ام اس بی معرفتی
اس ام اس عاشقانه

یک ساعت که آفتاب بتابد، خاطره آن شب هاى بارانى از یاد میرود،

 این است حکایت انسان ها… . . . فراموشى

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

یه روزی آرزوم بود باهم نفس کشیدن، اون روز میگفتی خوبه روزی که باشی با من

اون همه خاطرات و صداقت نگات و،  میگی فراموشش کن فقط به خاطر تو

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

کاش مى شد بدونى که فراموش کردنت مثل برآورده شدن آرزوهایم محال است

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

نه یادی میکنی نه میری از یاد

به نیکی باد یادت ای پریزاد

مرا کردی تو ای دوست ، فراموش

فراموشیست رسم آدمیزاد

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

به دل میگم شب تا سحر یادش نکن / دلم میگه دیونشم ، تو هم فراموشش نکن

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ساده می گویم عزیزم دل بریدن ساده نیست

چشمهای مهربانت را ندیدن ساده نیست

از زمان رفتنت خورشید را گم کرده ام

ناله های ابر را هر شب شنیدن ساده نیست

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد / عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد

آمدم تا از سر دلتنگی ام گریه تلخی در آغوشت کنم اما نشد

نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم سعی کردم فراموشت کنم اما نشد

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خدایا هر که با من آشنا شد ، دو روزی دید و زود از من جدا شد

نمی دانم از اول بی وفا بود و یا نازش کشیدم بی وفا شد

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

میان این همه راه

که به تو نمی رسد

چه سخت است

راه تو را گم کردن

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اگر دنیا فراموشگر خاطره هاست ، تو فراموش مکن ، آنچه میان من و توست

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 


[ چهارشنبه 91/6/29 ] [ 4:29 عصر ] [ عطا ملایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
.. من عاشق محمدم
درباره وبلاگ
لینک دوستان
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 65
کل بازدیدها: 1022486